Hoi meiden, heeft een van jullie misschien een Toyota Yaris (of Yaris Verso), zo ja, kun je en hoop in de kofferbak kwijt? Ik heb er eentje op internet gezien en ben wel geinteresseerd. Nu is een beetje laat om naar de garage te gaan dus vandaar even hier de vraag. Ik heb zelf een maxi cosi mura 4 en ben benieuwd of die in de achterbak kan met de bank zo ver mogelijk naar achter. Volgens mij moet het in de Verso sowieso wel kunnen lijkt mij. Of wellicht een andere tip qua auto? Alvast bedankt.
Hey, ikzelf heb een Yaris. Moet eerlijk zeggen dat ik de ruimte achterin wat beperkt vind. Ik kon de kinderwagen er met moeite inkrijgen (Mutsy Joey) Wel helemaal uit elkaar in ieder geval. (wielen er zelfs af) Mijn buggy moet ik er al in proppen. Ik weet niet wat die Verso is maar ik zou over de Yaris goed nadenken. Succes met je keuze. Kari
Ehm tsja wij hebben de Toyota Yaris, het nieuwste model, maar wij krijgen het onderstel van de maxi cosi mura 4 er NIET in, helaas....Past wel tussen de achterbank en de voorstoelen, maar goed, dan kan daar dus niemand meer zitten dus is ook niet praktisch. Misschien past het nog wel op een of andere creatieve manier, we hebben het pas 1 keer geprobeerd, maar het past dus niet zo 1 2 3
Mm, blijkbaar dus niet zo'n goed idee vrees ik. Heeft geen nut om de kinderwagen erin te proppen zoals jullie al zeggen. Dat heb ik namelijk nu ook met mijn twingootje en ik dacht dat de Yaris een iets grotere kofferbak heeft. De Verso is overigens deze auto: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/archive/8/80/20071206093624!Toyota_Yaris_Verso.jpg
Hallo Edge, ja die ziet er idd een stuk ruimer uit! Mijn achterbank is overigens wel verstelbaar. Ik heb een Yaris uit 2002. Als de achterbank helemaal naar voren staat heb je meer ruimte, maar dan is er bijna geen beenruimte.
Toch maar een x een kijkje nemen. Nog een beetje sparen en dan moet ik er wel eentje kunnen aanschaffen. Vind het altijd best moeilijk om op de foto's te zien of een kinderwagen past natuurlijk.
Hey Kari, ja dat heb ik ook inderdaad, maar ja dat vind ik niet zo heel handig aangezien je dan altijd die gordel zo verdomde lastig om krijgt! Of heb jij daar geen last van?!
Ik heb een Yaris (geen Verso) en het is een prima auto. Alleen denk ik dat de auto wat klein als je kindjes hebt en er moet van alles mee. (Heb er zelf helaas nog geen ervaring mee).
' Toen ik de maxi-cosi (voor baby) nog gebruikte, kon het nèt aan. Nu heb ik een Maxi-cosi Toby en nu kan het wel goed. Ik ben alleen te beroert om die bank naar voren te trekken, omdat ik dan het stoeltje weer los moet halen. Ik doe het dus maar even met minder ruimte achterin de kofferbak maar ik zou nu meer kunnen hebben zeg maar Die Mutsy heb ik inmiddels verkocht dus dat gevaarte hoef ik er niet meer in te stoppen. Scheelt alweer. Je moet ook in de toekomst kijken
Op zich vind ik het een superauto, er past veel in, ook op de achterbank zit je lekker ruim, wij hebben een 5 deurs dus ons dochtertje zit lekker achterin in de maxi cosi, allemaal perfect. Alleen dus erg jammer dat het onderstel niet achterin past.
Ok. Bedankt voor jullie tips en ervaringen! Kijk, op een gegeven moment groeit Zoë uit de MC maar ja, mochten we ooit aan een 2e beginnen dan zit je weer met hetzelfde verhaal natuurlijk.