Even een vraagje....... Wat zouden jullie doen. Wel of geen kinderdekbedje voor een kind van 15 maanden. Reden: 4 de op komst en heb ander dekentje nodig. groetjes milou
Hoi Zeker niet doen. Misschien kan je een 2e handse deken kopen via internet. Soms staan er hele leuke dingen op en ze zien er als nieuw uit. En als je ff kijkt bij afstand, kan je misschien een leuke deken kopen bij jouw in de buurt en hoef je de verzendkosten ook niet te betalen.
Natuurlijk kan ik een andere halen daar gaat het eigenlijk niet om maar zouden jullie een dekbedje halen? Omdat het ook naar de winter tijd gaat. Hij ligt nu namelijk ook steeds meer boven z'n dekens dan onder z'n dekens. Maar ik zie al dat meerdere het niet zo'n best idee vinden...... milou
Ik zou geloof ik een slaapzakje met lange mouwen gaan kopen ter overbrugging. Dan weet je tenminste zeker dat het lekker warm slaapt. Hoef je je daar geen zorgen over te maken. Ze waren vandaag nog in de aanbieding bij de hema.
Hi Malou, Ik zelf zou geen kinderdekbedje gebruiken. Ik zou hiermee wachten tot 2 jaar. Je zou een slaapzak kunnen gebruiken zodat ie toch lekker warm blijft. Succes Shila
Mijn zoontje heeft een heel frisse kamer en ligt sinds hij 14-15 oud is onder een dekbedje. Hij vindt het heerlijk en ligt sindsdien altijd netjes in zijn ldeikant, terwijl hij voorheen ondersteboven, achterstevoren enz lag. Dus ik moet zeggen: ik vind het een groot succes! Mijn zoontje is wel een sterke, goed slapende peuter - ik kan me wel voorstellen dat het voor andere kindjes niet werkt, maar mijn ervaring is positief.