vraag me af of er hier nog meer yves rocher verslaafden zitten? ben een groot fan van de hammam lijn, met name die body scrub is zooooooo lekker!!
nja, de hele hammam lijn dus, verder vind ik die mascara erg fijn. cure solutions-anti fatique.. eeeehm de rest van het boekje?
Ik heb vroeger wel eens een paar dingen besteld maar nu al lang niet meer. Vond het wel lekker, en ook leuk al die proefmonsters enzo. En je kunt meestal met echt veel korting kopen
Kreeg vandaag ook nog 'reclame' van Yves Rocher in de bus. Dat gaat bij mij linea recta bij het oud papier. Heb in het verleden wel besteld maar vond en vind het vrij duur spul, wat ze hebben, en vind de merken die je in de drogist vind, zoals Dove, Nivea etc.... lekkerder en ook goedkoper. Maar dat is mijn mening.
Ben aangestoken door mijn schoonmoeder. Zij is 63 en ziet er nog hartstikke goed uit.. Gebruik dan ook al een paar jaar de hele Inositel-lijn, voor de huid van 25-35 jaar Verder de kamille ooglotion remover, het einde!
Oh ja, ik bestel er van tijd tot tijd ook wel eens wat. Die scrub heb ik toevallig ook, eerst zo'n tube en tegenwoordig zo'n pot, echt lekker spul.
Ik bestel er ook wel es wat. Niet vaak en meestal samen met mijn moeder en vroeger met mijn zus, kwa verzendkosten goedkoper. Vooral die roze douchegel vind ik zooo lekker en die handencréme vind ik super.