yves rocher

Discussie in 'De lounge' gestart door miffy11, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

vraag me af of er hier nog meer yves rocher verslaafden zitten?

ben een groot fan van de hammam lijn, met name die body scrub is zooooooo lekker!!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Is dat die bruine in die tube?

3. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    ja, hier ook een Yves Rocher fan, ik bestel maandelijks, ik ben verslaafd aan hun douchegels.

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

jup, heb alleen de pot hier staan, kan ik wat langer mee voorruit!

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Heb al heeeeel lang niets mee besteld bij YR besteld. Hebben jullie nog aanraders?

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

nja, de hele hammam lijn dus, verder vind ik die mascara erg fijn. cure solutions-anti fatique.. eeeehm de rest van het boekje?

7. Female

Female Niet meer actief

Ik heb vroeger wel eens een paar dingen besteld maar nu al lang niet meer. Vond het wel lekker, en ook leuk al die proefmonsters enzo. En je kunt meestal met echt veel korting kopen :)

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Kreeg vandaag ook nog 'reclame' van Yves Rocher in de bus. Dat gaat bij mij linea recta bij het oud papier. Heb in het verleden wel besteld maar vond en vind het vrij duur spul, wat ze hebben, en vind de merken die je in de drogist vind, zoals Dove, Nivea etc.... lekkerder en ook goedkoper. Maar dat is mijn mening.

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ben aangestoken door mijn schoonmoeder. Zij is 63 en ziet er nog hartstikke goed uit..

Gebruik dan ook al een paar jaar de hele Inositel-lijn, voor de huid van 25-35 jaar
    Verder de kamille ooglotion remover, het einde!

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Bestel er ook nooit.
    Koop liever dingen gewoon in de winkel.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Oh ja, ik bestel er van tijd tot tijd ook wel eens wat. Die scrub heb ik toevallig ook, eerst zo'n tube en tegenwoordig zo'n pot, echt lekker spul.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik bestel er ook wel es wat. Niet vaak en meestal samen met mijn moeder en vroeger met mijn zus, kwa verzendkosten goedkoper.:D
    Vooral die roze douchegel vind ik zooo lekker en die handencréme vind ik super.

Deel Deze Pagina