daymian heeft de waterpokken (nadat alyssa het 2weken terug had) en ik wil ff mn ei kwijt. ik moet zeggen dat ik het best pittig vind een kindje met de waterpokken. jullie zullen nu wel denken dat dat wel mee zal vallen, maar hier is het net ff anders dan bij "normale" gezinnen. mn man heeft een niertransplantatie gehad en slikt medicijnen die zn weerstand laag houden zodat zn nier niet afgestoten wordt. nu is het dus zo dat hij van de waterpokken van daymian gordelroos kan krijgen waardoor hij dus een grote kans heeft op afstoting van zn nier. ik moet nu dus de verzorging van daymian alleen doen plus alle normale dingen die er op de dag gebeuren moeten. als daymian snachts wakker wordt kan mn man er niet uit dus ik mocht er vannacht fijn een aantal keer uit (normaal doen we het om en om). ook hebben we nu nog de stress of mn man gordelroos krijgt of dat ons dat bespaart blijft. gelukkig doet mn man nu de verzorging van alyssa (savonds) en doet hij ook meer in het huishouden dan anders, dus daar zal ik ook absoluut niet over klagen. heeft iemand tips voor me zodat daymian er minder last van heeft of er sneller vanaf komt? en bij deze even een diepe buiging voor alle alleenstaande ouders. liefs doris
Met een haver-zemelenbad drogen de blaasjes sneller in, zodra het vocht uit de blaasjes is dan is het niet meer besmettelijk. Maar 2 dagen voor dat de blaasjes zichtbaar waren, was je zoontje helaas ook al besmettelijk Hoop dat het meevalt en dat je man niet besmet raakt. Het virus zit nl. ook gewoon in de lucht die hij uitademt. Sterkte!!! (ja als er hier 1 ziek is en ik sta er alleen voor dan is dat het eerste wat ik ook altijd denk, hoe doen die alleenstaande dat toch haha )
he meis... pittig hoor... hier ook alles alleen moeten doen, mannetje maakt lange dagen en ligt 's nachts in coma.. de jongens kregen het hier aansluitend, maar hebben beide geen last gehad.. heb ze in bad (of babybad) gezet.. een washandje gevuld met havermout en dicht gebonden met een stiekje..daarna ze er lekker mee ingesopt.. vervolgens mochten ze 's avonds weer in bad.. en dat 2 dagen achter elkaar.. ze zaten onder, maar hebben geen jeuk gehad.. de blaasjes droogten in voor ze goed en wel door waren gebroken.. heel veel s6!