Wie heeft DE tip?? slapen met 10mnd

Discussion in 'Baby en dreumes' started by dolfijn1982, Jan 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Mijn zoontje en ik zijn vorige week ziek geweest.
    Hij behoorlijk ernstig, alles uitspugen waardoor we droge luiers hadden :(
    Gelukkig is dat allemaal weer redelijk op peil en lijkt hij er weer te zijn.

Maar sinds we ziek zijn geweest wil hij ineens niet meer 's middag slapen :(
    Hij slaapt 's morgens gerust 2 - 2,5u maar wil er echt niet meer in 's middags en ligt dan alleen maar te brullen..

Dit is nu het schema:
    06u BV
    07u wakker, even spelen
    08u broodje
    09.30 BV
    10u fruit
    10.30u slapen
    12.30 wakker
    13u BV en broodje
    14.30 rijstewafel met BV of thee
    15u proberen weer te laten slapen
    17u warm eten
    18.30 bad
    19u BV en slapen
    23u en 03u BV

Ik heb al geprobeerd om hem 's morgens wakker te houden tot na het broodje.. maar dan slaapt hij 1,5u en is er weer ;)

Hij is 's avonds eigenlijk te moe om zijn eten op te eten.. dus er is echt nog wel een slaapje nodig 's middags..
    of zijn er meer kinderen die alleen 's morgens slapen??

Graag jullie ervaringen/reacties! Alvast bedankt!

xx

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    niemand?? :(

3. cc93

cc93 Bekend lid

Oct 10, 2010
    996
    2
    18
    Ik zou toch proberen in de ochtend anders uit te komen. Ik zie dat hij nu om 12.30 wakker wordt, om dan weer om 15.00 te slapen is wellicht wat snel?
    Ik geef mijn dochter bij wakker worden, tussen 6.00-7.00 melk (kv) en dan aansluitend een boterham. Daarna gaat zij als ze moe wordt weer naar bed voor het eerste slaapje (ongeveer van 8.00-10.00). Daarna is er de fruithap + het middageten met fles melk. En ze gaat dan weer rond 13.00-13.30 naar bed voor het tweede slaapje.
    Of het echt DE tip is weet ik niet, en met borstvoeding is het wellicht ook iets anders (op verzoek?).
    In ieder geval succes en hoop dat het snel weer beter gaat met de slaapjes

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    dank je voor de reactie in elk geval :)
    ik ben inderdaad al wat aan het schuiven in de ochtenden dus hoop straks na zijn boterham hem ook weer op bed te kunnen leggen.. dan kom ik 's middags beter uit..

Heb ook geprobeerd hem later op bed te leggen 's middags maar ook dan vertikt hij het nog om te slapen ;)
    dus ik zal met die ochtend bezig moeten denk ik.. weet het ook niet precies!

hoop maar dat dit tijdelijk is :)

Share This Page