heeft iemand de geweldige tip.. wij hebben een teefje (januari 3 geworden) en een reutje(juli word hij 3). Ons teefje is intussen voor de 4de keer loops geworden. Ons reutje is gecastereerd al toen hij mischien net een jaar was wegens aanvallen van andere honden. Maar met de eerste keer dat ons teefje loops werd geen intressen hij was ook nog te jong. De 2de keer iets meer intressen toen was hij al geccastereerd. Uit eindelijk lijkt het alleen maar erger te worden. Zei zit nou in de gewillige fase hij wijkt geen moment van haar af haar tepels zijn kei rood van het knauwen van hem haar liezen zijn ook vuur rood. Zodra ze samen zijn laten ze elkaar niet met rust maar als ik ze in de bench doe gaan ze janken piepen en ga zo maar door. ik word er gewoon echt gefrustreerd van om de hele dag een hijgende vervelende hond te hebben. En nou niet beginnen over stereliseren want dat is de bedoeling maar ze moet nog een andere operatie zodat dit in een keer kan maar kheb het geld er op dit moment gewoon niet voor.
Voor de reu Puur geslachtsdrift, werkte hier super tegen het hitsige gedrag. Ik zou er wel voor zorgen dat er niet gelebberd word, als je zegt dat de tepels nu al zo rood zijn heb je dadelijk ook nog kans op tepel ontstekingen.
ja appart gaat niet zou niet weten hoe want ze staan bewust nu al appart met de benches een onder de eettaffel en een in de gang. ik moet eerlijk zeggen kan er op dit moment geen geld aan besteden dan maar om ste beurt in de bench fijn een heel huishouden buikgriep en honden die het maar feest vinden. hopen dat het over een paar dagen beter is want dit schiet gewoon niet op. dankjewel over de tip van tepelontsteking. klim nou uit bed en ga ze maar in de benches stoppen.
Als het hier weer eens zo ver is gaat er een hekje tussen de keuken en de kamer en dan de ene in de keuken en de ander in de kamer hihi.. En als wij gewoon in de kamer zitten dan mogen ze wel allebei los omdat mevrouw toch altijd op mijn schoot ligt en dan gaat meneer er niet zo snel bij. Irritant is het ook altijd he?! En duurt ook zo lang, die 3 weken
Oh hoe heet dat spul nu ook weer.... het is een speciale spray met een eucalyptus geur die eigenlijk haar "loopse geur" maskeert.
Reustop heette dat vroeger geen idee of dat nog zo is. Hier hield ik de honden tijdens de loopsheid apart als ik er niet was en samen als ik thuis was teef was een echte itch als ze loops was en snauwde reu af op het moment dat zij wilde ging meneer 3 dagen uit logeren en daarna wilde zij weer niks van hem hebben en kon hij weer rustig terug, gaf het bij de buren altijd aan als ze loops was en zodra meneer begon te janken ging hij een paar dagen weg .
Daar heb je op dit moment toch niets aan, want een sterilisatie wordt niet uitgevoerd als het teefje loops is dus dat is al een oplossing voor Nu. dus dan is het in mijn ogen onnodig om het op afbetaling te doen, als de DA dat al zou willen doen. Je zou de spray inderdaad kunnen proberen, al vraag ik me af of dat echt zo goed werkt? Een hond kan zo goed ruiken, maskeert zo'n spray dan echt alles zo Goed? Nouja als dat wel zo zou zijn, alleen maar fijn natuurlijk Is dan toch wel het proberen waard als het uit elkaar houden zo omslachtig is.
Leuk is dat he? Mijn reutje is niet gecastreerd en teefje ook niet... Als het teefje loops is jankt hij dag en nacht..en kwijlt de ganze dag door..ook eet hij niet meer!! pff hoort erbij?!
ja stereliseren willen we zeker ook nog doen alleen kost dat nu nog teveel geld aangezien dat samen word gepakt met een andere operatie. ook is ze al afgelopen jaar onder mes geweest dus we hebben besloten het een beetje te spreiden zodat ze niet te kort achter elkaar onder narcose moet. ik zou ze hier niet uit elkaar willen kunnen halen dat er een ergens anders zit want ben eerlijk gezegt bang dat dan de rangoorde helemaal verstoord is aangezien het reutje nogal een scheiterd is voor alles maar dan ook echt alles maar hij nou wel dominater als haar wil zijn. ze begint hem weer langzaam te negeren ik moet heel eerlijk zeggen normaal duren die 3 weken al lang maar nu hebben we allenmaalbuikgriep en is ons poppetje morgen ook nog jarig dus het kan allenmaal wel samen. ik heb ze vandaag maar een gedeelte in de bench laten zitten want we worden er hier in huis allenmaal gek van. maar hopen dat we er snel van af zijn en direct na het vloeien allebei de douche in.... dankjewel voor alle tips en ik ga daar nog zeker na kijken ook nog voor een volgende keer want daarnaar zou ze wel geholpen.