Ik ben al een paar dagen mijn werk telefoon kwijt, ik heb het hele huis ondersteboven gehaald, in de auto gezocht maar hij ligt nergens! En nu belde m'n werkgever met de vraag omdat ik ziek thuis zit of een collega die mijn taken waarneemt mijn telefoon straks op kan halen en ik voel me zo rot dat die telefoon nu weg is, en zo onverantwoordelijk ook. Ik weet gewoon niet hoe ik dit aan m'n werkgever moet uitleggen? Heeft een van jullie advies? Ik voel me nogal dom momenteel.
ja ehm wat dacht je van gewoon de waarheid zeggen? wat wil je anders doen? het is rot en lullig maar je raakt hem ook niet express kwijt neem ik aan en dat zal je werkgever toch ook wel snappen lijkt me
Wat dacht je van gewoon zeggen??? Hoe wil je t anders doen? Niets zeggen en hopen dat het niet opvalt? Het is niet leuk dat je telefoon spoorloos is, maar je zult de eerste niet zijn die dat gebeurt. Dus gewoon je werkgever bellen en vertellen hoe t zit.
Ja dat is ook wel zo, maar voel me zo stom! Ben nooit iets kwijt en nu heb ik geen idee waar ik hem voor het laatst heb gebruikt. Het eet echt aan me, terwijl ik hartstikke ziek ben. Heb nu wel gebeld dat ik hem niet kan vinden en dat ik nog verder zoek en morgen even bel. Maak me ook druk om niks maar zit hier ook maar in m'n eentje gek van mezelf te worden.
jij bent zeker zwanger?! niet druk maken... iedereen kan wel eens een foutje maken.. Ik denk dat je het zo prima hebt "opgelost".
heel snel vertellen voordat iemand voor duizenden euro's verbelt met jou werktelefoon.. je werkgever moet zsm de telefoon blokkeren
@bloem ja ik zeker zwanger, zal daardoor wel komen. @daantje de telefoon staat uit en is met 3 wachtwoorden beveiligd en daarnaast moet hij haast gewoon ergens hier thuis liggen.
Het is eigenlijk niet grappig, maar ik had een tijdje terug iets soortgelijks.. Sleutels kwijt van kast van een bewoner, ik wist zeker dat ik ze op een logische plek had neergelegd, kon ze nergens vinden... even later vond mijn collega ze naast de washandjes ..inderdaad logische plek? Misschien helpt het als iemand anders je telefoon zoekt? Lang leve de zwangerschap En succes, hopelijk vind je de telefoon alsnog vanavond .
Ik vind het vreselijk, het is me nog nooit gebeurd dus dat is helemaal vervelend, ik laat manlief morgen meezoeken, in de hoop dat hij het vindt. Wat fijn dat je collega de sleutels heeft teruggevonden! Ik hoop dat de zw dementie snel over is.
Niet perongeluk in de wasmachine? Kledingkast? In een kledingstuk in de kledingkast? Badkamermeubel? Fonteintje vd wc? Dashboardkastje vd auto? Keukenkastje? voorraadkast?
Gewoon zeggen hoor Pff, toen ik zwanger was vergat ik dus echt alles en was ook alles kwijt Standaard bij de zelfscan van AH was ik 1 of 2 dingen vergeten te scannen. Schaamde me ook weleens...maar achteraf...je kunt er gewoon niks aan doen. En weet je...soms ruim je juist dingen goed op om te voorkomen dat je ze kwijtraakt...met het gevolg dat je ze juist kwijt bent omdat je het zo goed hebt opgeruimd Ik zou dat laatste zeggen..sorry ik ben hem kwijt...en juist had ik hem extra goed opgeborgen.
Pfff irritant zeg.. zit hij niet in een schoen ( heb ik weleens gehad) of in een plantenbak.. op de meest onlogische plek meestal. Even nagaan wat je de laatste dagen allemaal hebt gedaan en zo in gedachten de route 'lopen'. succes!!
op de meest rare plekken gaan zoeken...schuur, bij de aardappels..in je diepvriezer....(jaja...daar vond ik een keer de bananen, wist toch echt dat ik ze daar niet neer had gelegd....wel dus )
Laatste wat ik me kan herinneren is dat ik een nieuw nummer van een zakenrelatie invoerde en dat ik daarna wegging en onderweg in m'n zak voelde of m'n Werktel er nog zat en dat was zo. Verder ben ik helemaal blanco. Morgen maar tussen de schoenen en plantenbakken zoeken met manlief.
Zo liggen hier regelmatig mijn huissleutels in de koelkast of voorraadkast. In het begin heb ik me echt rot gezocht, maar nu is het de eerste plaats waar ik kijk. En soms moet je ook gewoon even niet zoeken, dan vind je het juist wel. Maar het is wel vervelend en vooral omdat het om je werktelefoon gaat. Maar idd wel eerlijk zijn naar je werkgever toe, dit kan iedereen gebeuren en daar zal je werkgever heus begrip voor hebben. (mits het niet wekelijks gebeurt natuurlijk, haha)