vakantie lommel voor 6-8 personen

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door yvonnee, 18 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvonnee

yvonnee Lid

18 feb 2008
    67
    0
    0
    Wij hebben een vakantie geboekt maar ivm een operatie die plotseling op 30 augustus is kunnen wij niet gaan. (De prijs is 31 euro excl toeristenbelasting etc)

U verblijft 8 dagen (7 nachten) in een 6- tot 8-persoons comforthome op Recreatiepark Blauwe Meer.
    Datum:
    Aankomst: vrijdag 28 augustus na 15:00
    Vertrek: vrijdag 4 september voor 10:00</B>

Recreactiepark Blauwe Meer:
    Recreatiepark Blauwe Meer ligt in gastvrije Belgische Lommel en biedt alle ruimte voor zoete dromen. Geniet van de prachtige natuur in de directe omgeving: De Lage Kempen, Kattenbos of de Lommelse Sahara.
    Maar ook in het park zelf is een hoop vakantieplezier te beleven! Kinderen kunnen zich uitleven op de originele speeltoestellen. Daarnaast is er een prachtig subtropisch zwembad in het nabij gelegen Hengelhoef met, voor de durfals, een reuze glijbaan!

Uw Comforthome:
    Perceel +/-100m2 incl. parkeerplaats

Comforthome +/-30m2

Compleet gemeubileerde eet/zithoek (incl. kleuren TV met aansluiting centraal antennesysteem)

Keuken met koelkast, keukeninventaris (incl. borden en bestek), koffiezetapparaat en een vierpits gasstel

1 slaapkamer met tweepersoonsbed

2 slaapkamers met stapelbed

Tweepersoons uitklapbaar bed in de woonkamer
    (1 dekbed en 1 kussen p.p., bij koude nachten dient men zelf voor extra dekens te zorgen)

Badkamer met toilet, wastafel en douche

Kachel

Elektra 10 amp. / 220 W

Terrasmeubilair.

Voor kinderen is er een mogelijkheid om een kinderbed, een kinderstoel, een kinderbox en een babybadje te huren

Optioneel

Maximaal 2 huisdieren per comforthome zijn toegestaan: &#8364; 7,- per huisdier per nacht, plus &#8364; 10 extra aan schoonmaakkosten.

Bij te boeken extra kinderbedje/ -badje/ -box/ -stoeltje: &#8364; 6,50 per midweek/weekend.

Exclusief:
    &#8364; 1,00 p.p.p.n Toeristenbelasting

Verplicht lakenpakket &#8364; 7,50 p.p.

Milieuheffing &#8364; 1,85 per nacht

&#8364; 16,- servicekosten (eindschoonmaak)

2. yvonnee

yvonnee Lid

18 feb 2008
    67
    0
    0
    Niemand??

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ik heb zelf geen intresse maar heb je geen annuleringsverzekering? als je die hebt heb je een geldige reden om alles terug te vangen.
    misschien ene tip.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Via vakantieveilingen toevallig? ;)

5. Vast wel, daar staat deze aanbieding zooo vaak op :p
    Ik zou supergraag een weekendje of weekje weg willen, maar heb helaas geen vervoer om er te komen :(

6. Esdoorn

Esdoorn Niet meer actief

Haha daar ga ik ook heen die periode :) En dezelfde prijs!!!
    Vriendin van mij is er vorige week geweest, ondanks de negatieve dingen die je erover leest hebben zij het er hartstikke leuk gehad. Veel te doen voor de kleintjes, alleen de caravan is echt oud! Maja met dit weer ben je toch buiten.
    Dus ik raad hem wel aan aan iemand!

Deel Deze Pagina