Hallo allemaal, Gisteren heb ik een loopstoeltje van Bebe Confort voor de kleine aangeschaft, maar hij loopt niet zo lekker. Net of er een rem op zit. Wie heeft deze stoel ook? Mvg
Ik zou er mee naar de winkel gaan. Zelf hebben we die dingen nooit gebruikt. Te gevaarlijk en ongezond.
Als je je kind er geen uren in zet kan het helemaal geen kwaad hoor. waarom toch altijd zo negatief Dirksmamma?
Jah, hij is gewoon niet goed. Was gisteren op bezoek bij een familielid die ook een stoeltje had. Heb oethmen dr in gedaan en mijn zoontje die begon te lopen (hij is 7 maandjes!). Dus mijn man brengt m straks na werktijd even terug. Ik wilde het ook eerst niet aanschaffen omdat ik hoorde dat het slecht is voor de rug en heupen, maar omdat mijn zoontje in bed al zelf staat, dacht ik laat m dan maar gauw helpen met lopen.
vreselijk die negatieve reactie,s indd gewoon terug gaan en een andere ophalen het is niet ongezond hoor en ze krijgen er geen spitsvoeten van ik kan wel zeggen dat mijn zoontje na dat hij is de loopstoel geweest is al snel begin met lopen een half uurtje perdag dat uitspreiden over de dag is echt geen probleem hoor laat hem lekker spelen met dat ding
Inderdaad, valt allemaal mee.. Hoezo ongezond? Tuurlijk moet je je kind niet 4 uur in zo'n ding zetten, maar je laat een kind toch ook niet 4 uur in zijn kinderstoel (of hij nou al kan lopen of niet!)
Zou er ook even mee terug gaan hoor. Klopt niet helemaal volgens mij. Tenminste die van mijn zoontje had het niet. En tsja ongezond Volgens mij valt het hartstikke mee als je het beperkt tot ongeveer half uurtje per dag. Mijn zoontje vond het geweldig in dat ding.
Nou we zijn terug gegaan, hebben ze andere wielen gegeven. Ze zeggen, is voor de veiligheid, dat er remmen op zitten. De nieuwe wielen zijn beter. Alleen mijn kinds voeten komen niet op de grond met dit ding :S