Als ik had gezegd dat ik het niet wilde zou ik het ook gewoon weigeren hoor, gelukkig zou mijn moeder dat dan ook niet doen. Terzijde vond mijn zoontje de loopstoel helemaal geweldig. Snap ook wel dat je dat ding niet de hele dag moet gebruiken maar hij mocht er weleens 10 a 15 minuten in, meestal buiten in de tuin en dat vond hij dan fantastisch. Ik geloof echt niet dat het kwaad kan tenzijm je je kind inderdaad uren in dat stoeltje zet. Mijn zoontje liep voor het jaar, dus vertraging mee opgelopen kan ik niet zeggen.
Op deze leeftijd kunnen ze daar uitvallen. Wij hebben er zelf nooit een gehad, m'n schoonmoeder wel. 1 keer er in gezeten en er uit gevallen. Zou zo'n ding zelf nooit willen hebben, zeker niet als je kind al achter een babywalker loopt.
Mijn schoonouders hadden er ook een staan. Hier mocht ze heel af en toe in als we daar waren, maar dan ook niet langer dan een paar minuten per keer. Gelukkig vond dl het niet leuk in de loopstoel en gaf ze zelf heel goed aan dat ze er niet in wilde