Hebben jullie ook zo'n zin in de lente?

Discussion in 'De lounge' started by Cookie, Feb 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cookie

Cookie Bekend lid

Jun 25, 2007
    705
    0
    0
    Ik zag de eerste blaadjes al weer verschijnen en de krokussen beginnen komen weer op! Heerlijk he de lente. Ik kan niet wachten tot dat die stomme regen eens een poosje wegblijft!

2. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

3. Niet meer actief

helemaal mee eens, ik ben een zonmens dus lente en zomer kom maar op!

4. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Och wat was ik Januari al zat!....ik wil een zonnetje, bloempjes, fluitende vogeltjes.. LENTE!! :D

5. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Heel erg veel zin! Lekker naar het bos met de kleine en geen gehannes meer met die @#$% regenkap.

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    4,862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja ik ook! Ben het ook beu! Wil lekker rondjes fietsen, vers gemaaid gras ruiken en met n dun jasje rondlopen.
    Nog even geduld..

7. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    och nou daar heb ik echt zin in heb zo'n hekel aanm de kou en die regen bah!

8. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

Apr 8, 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Jaaaaaaaaaaaaah! Heel veel zin in de lente...
    En niet alleen maar omdat dan ons kindje geboren wordt :).
    Vind de lente gewoon altijd zo heerlijk, weer zonder jas naar buiten, genieten van het uitkomen van de bloemetjes, de vogeltjes die fluiten...

9. Bri

Bri Niet meer actief

Ook al weet ik dat ik dan weer maanden ga lopen snuffen en snotteren (bah, hooikoorts!) is de lente mijn favoriete tijd van het jaar. Zooooooo lekker om weer de warmte en het licht van de zon te krijgen, de natuur weer wakker te zien worden...

Dit jaar wordt voor ons helemaal een bijzondere lente (zie banner)... ik verheug me er zo op!

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Heel veel zin in de lente! Al is het alleen al met een dikke trui buiten in het zonnetje kunnen zitten!

Maar.. het word langzaamaan weer wat langer ligt dus nog eventjes volhouden!

-x-

K

11. Cookie

Cookie Bekend lid

Jun 25, 2007
    705
    0
    0
    Als de zon 's morgens schijnt, ben ik meteen vrolijk! Dan krijg je echt zin om van alles te gaan doen. Van grijs weer word ik zo somber. Laat de zon maar komen!

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik wordn idnerdaad ook gek van dit weer.. bah ik wil lekker wandellen en weg! maar gaat niet...
    word van dit weer ook chago altijd.. dus ik wil e zon en lekker kunnen wandellen en vooral fietsen op mijn mooie fiets :)

dus kom maa rop zon!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ja :whistle:

14. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant
    Kom inderdaad maar opmet die lente, kunnen we weer met de tuin verder, en heerlijk buiten zitten.

15. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ben ik nou de enige hier die dit weer wel kan waarderen? Niet dat ik de lente niet mooi vind, en ik ben ook blij als ik fatsoenlijk met Jelle naar buiten kan zonder hem driedubbeldik te moeten inpakken, hoor! :D

Ik ben een echt herfstmens... Wind, regen, storm het kan me niet hard genoeg gaan... :D Alleen de kou vind ik vervelend, maar ja, daar kun je tegen kleden.

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

:whistle: =D> jippie kan niet wachten op de lent :):):) :thumup: :)

17. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    JA JA JA! Kom maar snel hoor Lente!

18. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Heb mn dochter er zelfs naar vernoemd! :)

19. wendyy

wendyy Actief lid

Oct 10, 2007
    463
    0
    0
    ja ik vind de lente en de zomer ook heerlijk niet meer die dikke winterjas heeerlijk

20. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Ja, ik ben er ook echt aan toe, begin dit druilerige weer wat zat te worden en het is zo'n kale boel buiten.
    Ben overigens wel blij hoor dat we in Nederland duidelijke seizoenen hebben, het heeft allemaal wel wat. Maar nu heb ik wel genoeg van de winter en wandelen in de bagger.

Share This Page