Ik zag de eerste blaadjes al weer verschijnen en de krokussen beginnen komen weer op! Heerlijk he de lente. Ik kan niet wachten tot dat die stomme regen eens een poosje wegblijft!
Ja ik ook! Ben het ook beu! Wil lekker rondjes fietsen, vers gemaaid gras ruiken en met n dun jasje rondlopen. Nog even geduld..
Jaaaaaaaaaaaaah! Heel veel zin in de lente... En niet alleen maar omdat dan ons kindje geboren wordt . Vind de lente gewoon altijd zo heerlijk, weer zonder jas naar buiten, genieten van het uitkomen van de bloemetjes, de vogeltjes die fluiten...
Ook al weet ik dat ik dan weer maanden ga lopen snuffen en snotteren (bah, hooikoorts!) is de lente mijn favoriete tijd van het jaar. Zooooooo lekker om weer de warmte en het licht van de zon te krijgen, de natuur weer wakker te zien worden... Dit jaar wordt voor ons helemaal een bijzondere lente (zie banner)... ik verheug me er zo op!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Heel veel zin in de lente! Al is het alleen al met een dikke trui buiten in het zonnetje kunnen zitten! Maar.. het word langzaamaan weer wat langer ligt dus nog eventjes volhouden! -x- K
Als de zon 's morgens schijnt, ben ik meteen vrolijk! Dan krijg je echt zin om van alles te gaan doen. Van grijs weer word ik zo somber. Laat de zon maar komen!
ik wordn idnerdaad ook gek van dit weer.. bah ik wil lekker wandellen en weg! maar gaat niet... word van dit weer ook chago altijd.. dus ik wil e zon en lekker kunnen wandellen en vooral fietsen op mijn mooie fiets dus kom maa rop zon!
Ben ik nou de enige hier die dit weer wel kan waarderen? Niet dat ik de lente niet mooi vind, en ik ben ook blij als ik fatsoenlijk met Jelle naar buiten kan zonder hem driedubbeldik te moeten inpakken, hoor! Ik ben een echt herfstmens... Wind, regen, storm het kan me niet hard genoeg gaan... Alleen de kou vind ik vervelend, maar ja, daar kun je tegen kleden.
Ja, ik ben er ook echt aan toe, begin dit druilerige weer wat zat te worden en het is zo'n kale boel buiten. Ben overigens wel blij hoor dat we in Nederland duidelijke seizoenen hebben, het heeft allemaal wel wat. Maar nu heb ik wel genoeg van de winter en wandelen in de bagger.