Bekijk bijlage 78266 Ben de kast aan het opruimen. Heb nog een lief shirtje van beebielove 50-56. In zeer goede staat.
En een nieuw jurkje van Bakkaboe. Kaartjes er nog aan. Maat 68. Is niet echt onze smaak. Was een kraamkado. Bekijk bijlage 78271
Bekijk bijlage 78273 En een rokje en legging. Van Bakkaboe mt 68. Ook nieuw met kaartjes. Was ook een kraamkado.
Bekijk bijlage 78274 En nog een blousje/tuniekje van Bakkaboe. Ook nieuw. Heb je interesse, pb me dan maar. Ik hoef er echt niet de hoofdprijs voor. Zou het leuk vinden als ik er iemand anders blij mee kan maken. Groetjes Miepje.
Bekijk bijlage 78276 Oja en ook nog een lief shirtje van de hema. Mt 56. Nog in goede staat. Wel wat gekreukt. Ben niet zo'n strijker.
Bekijk bijlage 78748 Hallo, Ik heb nog een lief meisjesshirtje mt 50. Ik vraag er 2 euro voor. Ziet er nog als nieuw uit. Ook maar een enkele keer gedragen. Groetjes Miepje
Bekijk bijlage 79187 En nog een schattig jurkje, met een bijpassend broekje. Mt 62. Nooit gedragen. Niet echt mijn smaak. Voor 4 euro mag het weg. De overige kleertjes heb ik ook nog, behalve het witte bakkaboe jurkje. Wie heeft er interesse?
Up. Ik heb de 2 hemashirtjes 50 en 56 nog. Het rokje met legging mt 68 Bakkaboe. Jurkje en broekje nonmerk mt 62. Nonmerkshirtje 50. Iemand interesse?