Kadootjes 1e verjaardag!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pippie1976, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dag meiden,

Eind april worden mijn dochters 1 jaar en ik krijg nu natuurlijk van alle opa's en oma's, ooms en tantes, etc. vragen wat voor kadootjes ze willen hebben! Ik ben dus op zoek naar leuke tips voor kleine en grote kado's! Het lijkt me ook handig om kadootjes te vragen die ze niet meteen kunnen gebruiken, maar bijv. over een half jaar. Anders hebben ze nu veel teveel om mee te spelen en zijn ze over een half jaar alles al zat...

Hoor het graag!

Groetjes,
    Margit

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

zonneschermpjes voor in de auto met hun foto erop
    blokken om te stapelen en om mee te gooien :D
    fietsje
    puzzels
    boekjes
    DVD van hun favo tekenfilm
    speeltjes voor in het zand voor de zomer en op vakantie eventueel
    badpakjes
    waterschoentjes
    mijn eerste kappersbon :D

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    als je de zoekfunctie hier gebruikt krijg je hele waslijsten te zien. Succes!

4. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ shaylen: dank!
    @ sidmick: heb ik geprobeerd, maar kwam alleen maar kadotips tegen voor 2-, 3- en 4-jarigen... Vandaar dat ik zelf een topic ben gestart! Maar kan zomaar zijn dat ik niet goed heb gezocht hoor.

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    duplo! Als je dat aan allemaal vraagt, dan heb je zo een hele verzameling, waar ze nog heel lang profijt van heeft.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    zou ik niet direct teveel van vragen. MIjn dochter vind er werkelijk niks aan.
    Hier is little people juist een succes

7. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Ik heb voor Jayden z'n eerste verjaardag al hele leuke dingen gezien. Houten speelgoed van boikido is het. Hele zachte pasteltinten zijn het. Heb zelf een soort muziektafeltje gekocht. Het is best prijzig spul dus wil het gaan vragen aan oma en ooms enzo. Heel leuk trekkarretje hebben ze ook. Maar misschien vind je het ook wel fijn om kleding te krijgen. Vraag je aan sommige een h&m bon ofzo.

8. EmyD

EmyD Niet meer actief

Tjah, als je niet heel veel speelgoed wilt krijgen zou ik aan sommigen (met een goeie smaak..;)) kleding vragen. Of eventueel een kledingbon.
    Onze meid heeft ontzettend veel speelgoed gekregen, maar vrijwel niemand heeft dan ook gevraagd wat ze wilde voor d'r verjaardag. Ze speelt overal mee, maar favoriet is Little People, puzzels, allerlei blokken en boekjes..
    Oh en muziekdingen (keybord enzo).

9. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Hier is een emmer met vorm blokken favo. De deksel heeft gaten waardoor ze heen kunnen, was niet duur en hij vindt het geweldig. Ook een houten trein en de kralenspiraal van de ikea is erg in. En alles wat muziek/geluid maakt en boekjes met flapjes.

Miek

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    little people
    duplo/mega blocks
    voorleesboekjes
    houtenpuzzel
    zandbank
    vtech treinbaan of droomtuin etc.
    kleding
    blokken

11. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

- Boerderij van Little People
    - Loopfietsje (met 4 wielen)
    - Boeken
    - Muziekinstrumentjes

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wat ik laatst in een topic heb geschreven is deze lijst ;) ->
    - Houten blokjes/Blokken kar.
    - Kartonnen zelf lees -> kijk boekjes.
    - Mooi voorlees/prenten boek.
    - Xylofoon (zo een van hout met van die verschillende kleurtjes).
    - Een pop/poppenwagentje.
    - Vormenstoof.
    - Bal.
    - Bordje/bekertje.
    - Naamarmbandje/bedelarmbandje.
    - Eigen stoeltje (bijv zo een zitzak of stoffen fauteuil - hoe schrijf je dat joh!).
    - Zandbak.
    - Zomerspeelgoedsetje (emmertje/zeefje/schepje).
    - Badeendjes/Badspeelgoed.
    - Kralenspiraal ding (geen idee hoe je dat noemt).
    - Slofjes.
    - Buggy-boekje.
    - Houten trein set.
    - Little People (wel een beetje herrie).
    - Duplo.
    - Een visje/visjes (haha).
    - Houten puzzel.

Liefs, Hanneke!

13. Bram wordt morgen 1 jaar, maar we hebben het zondag al gevierd voor de familie. Dit is wat hij heeft gekregen
    - Little People brandweerauto
    - Cars loopauto
    - Duplo brandweerauto en bouwstenen doos
    - zandbakspulletjes (beetje symbolisch van opa en oma, de zandbak komt in mei als we met de tuin aan de slag gaan)
    - Thomas de Trein film
    - rode regenlaarsjes
    - waterschoentjes
    - 1 setje kleding
    - boekje (kijk en voel)
    - paar kleine treintjes van Thomas
    - rugtasje voor kdv
    - Wonderteam vliegboot van mega bloks

Morgen krijgt hij van ons een driewieler. Een paar dingen gaan naar zolder en krijgt hij als hij eraan toe is, zoals de duplo. De loopauto vindt hij helemaal geweldig, hij kan er alleen nog niet mee vandoor, blijft stil zitten als hij erop zit. Maar de geluidjes zijn helemaal geweldig

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Tafel met stoeltjes is misschien leuk om te vragen en armbandje of ketting met de naam erop

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    onze zoon is begin juli jarig en wij geven hem deze:
    Driewieler Rood -

hier heeft hij nog lang plezier van, begin omdat papa en mama kunnen duwen met de stang, en daarna kan hij zelf op het fietsje

16. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Onze meid is as zondag jarig. Van ons krijgt ze mooie nieuwe schoentjes (ze loopt de hele dag door, maar nog net niet los), en speelgoed voor buiten in de zandbak (die wij nog gaan maken).
    En van mijn broer (haar peetoom) krijgt ze een nieuwe autostoel waar we zaterdag naar gaan kijken, en hij haalt nog iets leuks.
    Voor de rest laat ik het aan de familie zelf over, wij hebben opzich alles voor onze spruit, en hebben niet echt iets nodig. Sparen voor een bepaalde soort speelgoed doen we niet, omdat je niet kan weten of ze het leuk gaat vinden.
    Maar het zal veel buitenspeelgoed worden, omdat iedereen weet dat ze veel buiten is en speelt.

Deel Deze Pagina