Zoon (bijna 10 mnd) wordt ineens weer wakker

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Koraal82, May 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

Jul 17, 2013
    3,278
    1,441
    113
    Mijn zoontje slaapt vanaf 8 weken door maar een paar weken geleden werd ie ineens snachts wakker. Hij had toen overdag minder goed gegeten en dus dacht ik dat hij honger gaf. Hij ging ook pas weer slapen na een klein flesje. Achteraf bleek dat hij tandjes kreeg en daarom waarschijnlijk wakker was. Nu zijn we inmiddels een paar weken later en nu wilt meneer ineens tegen 23 en rond 3 uur ineens een fles. Hij drinkt maar heel weinig en valt ook tijdens het drinken in slaap maar ik ben hier uiteraard niet blij mee... Soms wordt ie maar 1x wakker en soms slaapt ie wel gewoon door. Zijn laatste flesje drinkt hij niet zo goed overigens maar toch zit er wel lange tijd tussen deze fles en zijn avondeten. Soms leg ik hem zinder fles in bed en geef ik om 23 uur een fles dat lijkt beter te werken maar eigenlijk wil ik dst hij gewoon vanaf 19/20 uur slaapt :D.

Iemand tips?

Ps: normaal zou ik hem snachts gewoon niks meer geven en dsn zou ik er op gokken dat ie een paar nachten huilt en dat het dan over is. Ik ben nh echter bang dat dan mijn andere zoon wakker wordt en dan zit ik met 2 wakkere/huilende kids.

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

May 20, 2015
    2,005
    322
    83
    Geef hem water alshij dat pikt, of anders kun je de voeding steeds verder verdunnen. Zo kom je er uiteindelijk wel vanaf.

3. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

Apr 10, 2016
    866
    3
    0
    Hij is nog niet eens een jaar

Als die het nodig heeft waarom niet

Mijn zoontje van 14 maanden komt ook nog 2 x per nacht hij krijgt dan wel bv

Maar hij eet ook slecht als hij veel gegeten heeft slaapt die veel beter

4. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    Gewoon een flesje geven. Als hij dat nodig heeft dan is dat zo. Mijn ervaring leert dat kindjes soms even een sprongetje hebben waardoor ze iets anders gaan doen, eerder wakker worden, snachts wakker worden enz.
    Mijn dochtertje had overigens genoeg aan een speentje die ik er snachts dan weer in deed. Dan ging ze weer slapen. Je kunt ook water geven, zoals hierboven al werd gezegd. Maar ik denk dat het over een tijdje weer gewoon is zoals het was.

Share This Page