voor meer informatie zie mijn advertentie Cavia 4 mnd oud met toebehoren te koop aangeboden op Speurders.nl
Eh in je advertentie staat 6mnd? Je zit vast niet op mijn reactie te wachten, want ik wil geen cavia. Ik heb konijnen. Maar sneu dat het beestje zo snel alweer opzoek moet naar een nieuw adres.
verder niemand... het is een echt heel lief beestje, hij wordt graag gewassen, erg knuffelig, zit graag op je schoot en is gewend om met kinderen om te gaan... we doen onze cavia weg omdat we last hebben van muizen in huis en te weinig plek hebben voor een grotere kooi...
Ik vind het een mooi beest maar waarom moet die weg, je hebt last van muizen en een grotere kooi nodig? Snap die link niet zo goed eigenlijk..
ik vind het zielig om hem in de kleine te kooi te houden..wil hem een betere plek geven in een grotere kooi...we hebben een te klein huis...ik vind dat zielig...
Euhm, op MP zou ik geen dier zetten. Slangenverkopers zijn hier gek op Daarbij is het ook al zielig dat het beestje zijn hele (korte) leventje dus in een te kleine kooi zit. Dat wist je toch ook toen je hem aanschafte? En cavia's zijn ook nog eens groepsdieren en heel eenzaam als ze alleen zijn. En ja, al haal je hem er vaak uit (is vaak een excuus) dan nog zit hij de meeste tijd alleen. Ik zou als ik jou was een goede knaagdierenopvang zoeken in je buurt of op een caviaforum kijken en hem daar dan gratis weggeven. Niet gratis op MP want dan verdwijnd het beestje in de maag van een ander beest.
Of een kinderboerderij en je buurt opzoeken. Die nemen ze meestal ook wel op en dan de kooi eventueel los verkopen Succes
Idd, ik zou het beestje ook naar een opvang brengen, op MP eindigen ze vaak als slangenvoer, lijkt me vreselijk..