Loopstoeltje wel of niet

Discussie in 'Verzorging' gestart door Soertje, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Loopstoel wel of niet

1. wel en vindt het geweldig

2. niet, absoluut niet!

3. Weet het nog niet

4. heel af en toe

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ja dat zei ik idd..
    Bel het amk!

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    vriendin van mij gebruikt hem nu sinds haar kindje zichzelf optrekt tot staan..
    dan lijkt het me niet echt schadelijk of wel ??

haar dochtertje is overigens pas 6 mnd, nogal een snelle jelle, kruipt ook al...en dus wilt echt niet in de box

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat ik echt niet snap is waarom er moeders zijn die ZICHZELF tot slechte moeder bestempelen, andere tot perfecte moeder wanneer er simpelweg een goed, breed gedragen advies genegeerd wordt en een andere vindt daar wat van. Dan heb je toch wel een beetje een verstoord zelfbeeld of dat van de ander.

Het is zoals het is: DOM.. en nee, dat maakt je geen slechte moeder en nee, dat maakt de moeder die ze niet gebruikt geen perfecte moeder maar het blijft.... DOM!

Wat is er nou makkelijker en simpeleren dan een goed advies opvolgen? Duidelijk niet...

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik snap die lacherige sfeer ook niet goed. Maar goed, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Iig beter dat je weet dat er een risico is dan dat je er niet van op de hoogte bent en onwetend je kind er de hele dag in zet.

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    mijn dochter vond het helemaal geweldig , dat het niet best is voor de heupjes dat kan best maar je laat een kind er lijkt mij ook niet uren in zitten, mijn dochter ging er hoog uit kwatier half uurtje in , en ze is nu bijna 5 en mankeerd niks aan dr heupen.

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nee, maar als ze 80 is kan het zich nogsteeds openbaren hoor :D

7. Onje

Onje Niet meer actief

hahahahahahaha !!!!

8. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    nou als je 80 bent kun je inderdaad heup problemen krijgen maar denk dat het merendeel door andere oorzaken komt.

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Hahahahahahahahahaha :D:D:D

10. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou goed, dan ben ik maar een DOMME moeder.
    Tenminste dat vind JIJ.

Zoals al gezegd zaten mijn kinderen er echt niet de hele dag in en JA ik vond het rond etenstijd makkelijk.
    Daar ga ik me echt niet voor schamen. Wat een ander doet moet ie zelf weten.
    Waarschijnlijk denk ik weer heel anders over andere zaken zoals een ander dingen doet/aanpakt.
    Maar he ik noem niemand dom!

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Lees eens:

ik vind je actie dom en je er voor schamen hoeft van mij niet.. (zou wel juist zijn maar daarvoor heb je een idee van het kwaad nodig en dat heb je niet dus dat je je niet schaamt is duidelijk).

En dat je over andere zaken anders denkt.. meer dan prima maar hier hebbben we het over het gebruik van een speelartikel wat door alle artsen, fysiotherapeuten en andere deskundigen wordt afgeraden. En jij doet dat.. ik niet... prima.

Maar ik vraag het nog één keer... hoe heet dat wanneer iemand een onderbouwd en breed gedragen advies negeert (en vooral wanneer dit vanuit gemakszucht wordt gedaan?).. iemand een antwoord?

12. Onje

Onje Niet meer actief

Ze zegt heeeeeuuul tactisch dat ze onze actie dom vindt ;)
    Ach laat lullen. Zoals ik al zei ik moet altijd zo lachen om dit soort topics! Het is ook gewoon grappig om te reageren!
    Al krijg ik nog 10 kinderen ze gaan heerlijk ut gemakzucht jaaaa gemakzucht in een loopstoel!

Zoo en dan ga ik nu lekker dom doen ;) Lemmy waar is jouw loopstoel ik moet de aardappels schillen !!! ;) :D

13. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ja, en dat snap ik dus echt niet, willens en wetens een deskundig advies negeren en er nog om lachen ook...

14. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    En dan ook nog beledigd zijn als ze (of hun acties) dom genoemd worden...;)

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nee, wel in mijn comfi Beco Butterfly II of draagdoek ;)

16. Onje

Onje Niet meer actief

Gelukkig hoef jij het ook niet te snappen :D

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh er kwamen nog wat pagina's achteraan en een heel andere wending haha, ik trek me weer terug ;)

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Jij bent echt grappig (maar goed, ik vind Patty Brard ook grappig...

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

En nog altijd geen antwoord op mijn (toch niet al te ingewikkelde) vraag...

Is het toch te moeilijk?

20. Onje

Onje Niet meer actief

Hé wat leuk dat jij Patty Brard grappig vindt.
    Ze is te gast in een nieuw programma!
    Leuk zeg, nou veel kijk plezier he!

Deel Deze Pagina