loopstoeltje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marianne1984, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik vindt een loop stoeltje maar onzin een kind gaat lopen wanneer ie er zelf aan toe is
    maar iedereen moet het natuurlijk zelf weten mijn vriendin heeft er ook een ik ga echt niet tegen haar zeggen van dat moet je niet doen enzo
    is haar keus

een vriend van mij is over het loopstoeltje gestruikeld toen z'n dochtertje ineens naar het toe rende in het loopstoeltje en heeft z'n sleutelbeen gebroken

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Die vind ik wel grappig eigenlijk :oops: :oops:! Kindje niks hoop ik!

Hier ook geen loopstoeltje, kindjes leren vanzelf wel een keer lopen, als ze 2 zijn en nog niet lopen dan zal ik eens gaan kijken wat er mis is, maar voorlopig heb ik er nog geen haast mee hoor. Laat ze maar lekker rond kruipen, ontdekken en aan de tafel, bank, kast lopen ;).

3. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    @Mason010508,
    dat heb je met tekst daarin zie of merk je geen emotie, en tja misschien dat die zin van mij voor jou overkomt alsof het een schande is dat kinderen soms met 1,5 jr nog niet lopen, maar dat is zeker niet de bedoeling van die zin, zoals je zelf al aangeeft, weet je dat het in de context bedoelt is of een loopstoeltje het lopen zou belemmeren dus vandaar dat deze opmerking op mij weer ietwat vreemd overkomt, je weet wat er bedoelt wordt dus tja, in mijn ogen is het dan ergens de nadruk opleggen wetende dat er geen nadruk op gelegd hoeft te worden omdat er niets bijzonders mee bedoelt wordt.

zo kun je wel op alle slakken zout gaan leggen want er komen dagelijks tientallen zinnen voorbij die vreemd overkomen, maar doordat je weet hoe het bedoelt wordt heeft het verder geen zin om iets te benadrukken.

hoe dan ook is het inderdaad geen schande als een kind met 1,5 jaar nog niet loopt, vandaar dat ik ook zei dat het gewoon per kind verschilt en dat het wel of niet gebruiken van een loopstoeltje doet daar niets aan af, het belemmerd het zelfstandig lopen niet, en versnelt het zelfstandig leren lopen ook niet ben ik van mening, maar daar zijn dus de meningen over verdeeld.

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier is het loopstoeltje ook favoriet. En nee ik gebruik hem niet om Tijn eerder te kunnen laten lopen, maar omdat hij het zelf geweldig vind.

Bij de meiden heb ik hem toen ook gebruikt en de één liep zelf rond de 14 maanden en de ander rond de 12 maanden. Geen heupproblemen.
    Laat de kindjes gewoon niet te lang erin zitten en zorg dat de voetjes goed bij de grond kunnen.

Kwebbel

Deel Deze Pagina