Ligt het aan mij of is het verschil erg groot tussen 86 en 92? Mijn zoontje is bijna uit 86, maar 92 lijkt nog zo groot. Welke winkels sluiten wel goed aan?
Reese heeft ook al enkele shirts maat 92 aan. Ik vind het nogal per merk verschillen hoe groot het is (en eruit ziet) Kan je niet zeggen welke winkels, heb heel veel kleding gekregen.
Het verschil is soms inderdaad heel erg groot! 86 valt onde de babymaat en 92 vaak onder peuter en dan is de pasvorm ineens heel anders. Ik heb veel maatje 86/92 of 92 gekocht bij de Hema, dat valt niet gelijk zo mega groot.
het is eigenlijk overal wel zo. alicia heeft een tijdje met of broeken die nog net konden of broeken met dubbelgeslagen pijpen gelopen. na 1 maande klopte de broeken weer en nu zit ze met bijna alles in maat 92 en truitjes zelf al soms 98 maar ze is ook wel vrij groot. wel irri hoor als 86 te klein en is en 92 te groot. vooral met broeken scheeld het enorm en met truitjes merk je haast niks. met een meid kun je ook een tijdje rokjes, jurkjes dragen dan valt het maatverschil niet zo op en met een dikke mailot ook prima. mexx en babybarb vallen erg klein maar ja daar hangt wel een prijsje aan vast.
Idd daar kan soms heel veel verschil in zitten. Ik vind dat de kleding van de Hema (maat 92 of 86/92) hier precies tussen in zit.
Wow MissyM en Blondie, zitten jullie jongens al in 92? Wat is mijn wijffie dan nog een baby, draagt nog 74
het is even zoeken hDaan heeft veel hema en H&M kleding dat viel allemaal wel mee. Het is niet alleen de kleding wat soms groter is maar je moet ook ineens mee betalen haha