Hier hebben we er ook één. Ze vind hem geweldig en gaat helemaal los. Eerst had ik ook zoiets van: nou, nee... Maar dat was meer omdat ik die dingen lelijk en nogal log vond. Je moet ze wel in de gaten houden idd, ze zijn ineens overal. Hier had ze ook al de ballen uit de kerstboom te pakken.
Sven heeft juist zelfvertrouwen gekregen in eht staan door zijn loopstoeltje. sinds hij daar in rond scheurt staat hij veel, loopt langs de stoelen en doet echt stapjes aan de hand. hij staat ook al graag los. Als ik hem in z'n stoel zie durf ik hem dat plezier niet te ontnemen, hij is er helemaal wild van. kan zijn energie soms ook dan even beter kwijt, wat hem niet lukt met alleen maar spelen op de grond. hij moet soms echt even 10 minuutjes uitrazen. gewoon met mate en idd goed er om denken dat ze opeens meer kunnen
Tegenwoordig is alles "slecht". Ik heb als stelregel: overal waar TE voor staat is slecht. Dus niet TE lang erin. Mijn dochter ging er vanaf 9 maand elk wakker moment zo'n 15 min. in, dus hooguit 45 min. per dag. Inmiddels loopt ze en wil ze er niet meer in. Ze loopt prima en is er vlot mee, dus hier niets van een achterstand/verkeerde loophouding te ontdekken. Ik zou zeggen: af en toe in een loopstoeltje laten genieten van de bewegingsvrijheid!
Joris had er ook 1 gekregen toen hij 6 maanden was. Hij vond het geweldig! Alleen hier heeft Joris er ook niet lang in gezeten. Toen hij 9 manden was wilde hij er niet meer in en met 10 maanden liep hij al de eerste losse stapjes.
Hier ook zo'n probleem. Ik had mezelf in mijn zwangerschap voorgenomen geen loopstoel te kopen.idd omdat het afgeraden wordt. Nu heeft Levi dus van mijn souders met sinterklaas een loopstoel gehad. Mijn man vind het leuk dus ja als ik dan nee zeg heb ik het weer gedaan. Heb nu dus gezegt dat hij er echt pas vanaf 6 maanden in mag. zeker niet iedere dag en dan niet langer dan 20 min.Als Levi eruit gegroeid is verkoop ik hem door en dat geld geef ik desnoods wel terug aan mijn souders. Had liever gewild dat ze met dit soort ( grote ) cadeaus even overlegd hadden
andere reacties niet gelezen maar hier vond ze de loopstoel geweldig en sinds 9 mnd mag ze er niet meer in omdat ze er uit ging klimmen dus dat vond ik te gevaarlijk maar de periode daarvoor heeft ze er goed van genoten, de meningen zijn er over verdeeld en zullen er over verdeeld blijven net zo goed als de onderzoeken ernaar. feit is dat mijn eerste 2 kids geen loopstoel hebben gehad en heel erg snel liepen, en de 3e heeft wel een loopstoel gehad en liep het snelste (9mnd) 10.5 mnd volledig los maar of dat nou komt door het loopstoeltje betwijfel ik. net zo min als dat ik het betwijfel dat het het lopen zou beinvloeden of de rug of iets dergelijks ja misschien als je je kind er ik wet niet hoe lang in zou laten zitten dan kan ik me er iets bij voorstellen maar anders gewoon lekker laten genieten in die loopstoel en gewoon niet al te lang.
Ik vind het een uitkomst zo'n ding... Vanaf 6 maanden wil meneer hier al lopen, liefst de hele dag, en dan is het erg prettig om hem twee keer een kwartiertje per dag z'n eigen gang te kunnen laten gaan... Ik denk ook niet dat het slecht is, als je het niet te lang doet en erop let dat hij goed met z'n voetjes bij de grond kan. En Yannick loopt nu ook al kleine stukjes los, dus zijn ontwikkeling heeft het niet vertraagd!
Hier ook absoluut wel een loopstoetje. We hebben het zelfs al in huis, omdat Demi het van mijn ouders heeft gekregen. Demi wil nu al niets liever dan heel de dag staan, dus ik denk dat zo'n stoeltje voor haar een uitkomst gaat zijn zolang ze er in mag en nog niet zelf kan lopen.