loopstoeltje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door claudia2008, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Als het zooooooooo slecht zou zijn voor een kind zou het wel uit de handel gehaald worden denk je ook niet????

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    De draagzakken worden ook nog steeds verkocht..
    Die zijn ook niet goed voor de heupen..
    Er zijn gewoon nog geen goede richtlijnen voor gemaakt door de overheid/keuringsdienst, daarom wordt het nog steeds verkocht.
    Maar het is zeker niet aan te raden.

Bij alles gewoon zelf je goed verstand gebruiken.
    Dat iets verkocht wordt maakt het nog niet automatisch goed voor je kind

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat hebben ze ook allemaal wel hoor... en nog veel meer ander speelgoed... En ze hebben een loopstoel waar ze veel lol in heeft en ook daar zitten speeltjes op die de ontwikkeling stimuleren... erg leuk dus;) waar het goed voor is? nou voor haar plezier....:p

4. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

We kunnen hier lang of kort over lullen. De 1 vind het niet kunnen en vind het slecht en de ander heeft er geen probleem mee.
    Lekker ieder zijn eigen ding laten doen. Men komt er later vanzelf wel achter of zoiets wel of niet goed is geweest.

TS begind een topic om dit te vragen maar zelf is ze in geen veld of weg te bekennen!!!

5. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0

nou nou, pittige reactie.....ik heb niet echt heel veel tijd om het topic te checken steeds. Bij deze.....
    Inderdaad de een vindt het goed, de ander slecht...ik ga geen loopstoeltje voor haar kopen in ieder geval. als ik haar vast houdt 'loopt' ze echt al voetje voor voetje vooruit en dat vindt ze ook erg leuk!!! :)
    Iedereen bedankt voor de reactie!!

Groetjes Claudia

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nu is de draagzak ook al ineens slecht...;) Ligt er toch ook helemaal aan hoe je em gebruikt e.d. En daarbij... het word juist aangeraden om je kindje lekker bij je te dragen. Mijn zoon heeft er al heel veel profijt van gehad en ik ook, ik had geen huilend kindje en mijn handen lekker vrij.

7. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    x2

Ik geloof ook dat een kwartiertje echt geen kwaad kan.

Deel Deze Pagina