Hallo meiden, Voor onze kleinste knul ben ik op zoek naar een leuk loopstoeltje. Liefst met een blad waar een muziekje en iets uitdagends opzit. Hoeft niet splinternieuw te zijn, ook niet puntgaaf, maar wel niet defect. Wie kan ons helpen? Liefs Minya
hej hoi, ik heb er ook nog 1tje van nijntje.. al heb ik begepen dat het muziekbord dat ik er bij heb niet officieel van nijntje is haha hij heeft een rode zitting.. Diet's Little Profiel - hyves.nl moet je hem wel even zoeken hij staat onder speelgoed kijk maar even groetjes
Ik heb een gloednieuwe in doos nog. Nog nooit gebruikt en de doos is nog ongeopend. Hij is van chicco Hawaï dj heet ie. Ik weet niet hoe ik van Google de foto hier kan plakken. Ik denk eigenlijk dat ie best opgestuurd kan worden volgens mij, ik kan t effe uitzoeken voor je als je interesse hebt.
Ook ik heb nog een loopstoel van t merk chicco taxi...Met muziekblad. Wel gebruikt maar kan zeker nog een ronde mee! Kan opgestuurd worden, noem een leuke prijs en hij is van jou