Het enige wat ik persoonlijk echt gebruik, is babyshampoo. Moet wel zeggen dat ik totaal niet van de smeerseltjes, crèmepjes, etc. ben. Als je baby een droog huidje blijkt te hebben, is iets van babyolie ook wel lekker (of badolie), maar dat kun je nog prima straks kopen.
ja, en als je een kale baby hebt, heb je niets aan babyshampoo... kortom, gewoon wat je zelf wilt! in het begin gebruikte ik in bad badolie, is vetter dan badschuim. zijn lijfje smeerde ik na het bad in met babyolie, wederom vetter dan bodylotion. ook handig tegen berg. verder shampoo. op een gegeven moment ook wasgel gaan gebruiken, onder de douche.
Ik gebruik wasgel, shampoo, baby olie en haar lotion (dan staan dr haartjes niet zo overeind hihi). Overigens niet van natusan. Ik heb nog badolie staan maar dat durf ik nog niet aan! Komt wel als we een keer samen in bad gaan ofzo
Ik gebruik badolie, shampoo, haarlotion (hier ook een volle bos met haar) en sinds dat ze op de grond speelt en kruipt was ik 's avonds met wasgel, in het begin deed ik dat met alleen warm water..
lotion of olie gingen bij mij het snelst. Omdat ze een droog huidje had. Had vooral meerder flesjes wasgel kado gekregen, daar maak ik nu nog gebruik van.
Ik gebruik shampoo, wasgel (onder de douche of even snel wassen op waskussen), haarlotion (voor de eigenwijze haartjes), badolie (Voor in het badje/tummytub. Dat was het enige wat ik in het begin van de kraamzorg mocht gebruiken, trouwens, naast de shampoo), en crème voor 'op de wangetjes', omdat die wel eens droog zijn. Maar vaseline zou ook prima kunnen. Laatst ook een keer na het badje gemasseerd met babyolie, dat vond ze erg fijn. (En ik ook, lekker zacht... En het werkt idd ook goed bij berg) Ik gebruik wel de Zwitsal lijn, maar zal vast qua productaanbod wel (bijna) zelfde zijn als Natusan.
Wij hebben natusan bedtime en shampoo. Erg lekker! De body lotion daarvan vind ik niets (ruikt nergens naar). Die heb ik van natalis uit het pakket gehad. Best lekker. Nu deze op is, heb ik die van etos. Ook best een lekkere lijn! Ik heb de olie ook uit het menzispakket van natalis. Maar bijna niet gebruikt. Verder niets nodig gehad.
Vooral niet teveel. Ik had bijna de hele Zarqa lijn gekocht (hypoallergeen etc etc). Bleek ze niet tegen de olie en lotion te kunnen! Miniverpakkingen zijn handig van verschillende merken (nu veel te krijgen). Zo kan je uitproberen wat je fijn vind en waar je kindje tegen kan. Uiteindelijk heb ik gebruikt: 3 in 1 wash (shampoo en bad en douchegel in 1 zegmaar), en haarlotion (op 3d echo gezien dat er veel haar was hihi). Voor haar huidje gebruikte ik al snel ander spul. Olie is wel heel handig om in huis te hebben hoor, voor in het badje en evt om in te smeren.
Ik heb gebruik alleen badschuim en shampoo van zwitsal. Of gewone of die met lavendel of eucaliptus. Verder helemaal niets. Heb gisteren toevallig het busje met talkpoeder weggegooid. Stond er ook maar te staan. In de eerste 2 a 3 weken heb ik balneum gehad.
Ik gebruik de wash en bath van de natusan. Shampoo en haarlotion van Zarqa, maar dat gebruik ik maar weinig. Lotion en olie gebruik ik niet. Wel de eerste weken olie gebruikt omdat toen het huidje nog droog was.
Wij gebruiken de wasgel veel en de bodycreme tegen uitdroging van de huid. Daarnaast af en toe wat badschuim. Alles van Dermocare. Ons ventje is ook een hele tijd kaal geweest dus wij zijn nog steeds bezig met de eerste fles shampoo. Sinds een maand of twee/drie begint zijn haar te groeien (eindelijk een mini kuifje )
Ik gebruik alleen badolie of zeepvrije wasgel. En voor zo nodig billenzalf. Verder nog nooit shampoo of andere smeerseltjes gebruikt voor dochter van 9 maanden. Gaat 2x per week in bad, elke dag met een washandje en ze is heerlijk schoon, zonder zeep
Ik gebruik zeepvrije wasgel, babyshampoo en haarlotion. Bij het temperaturen gebruikte de kraamhulp en ik nu ook sudocrem. Van de week ook voor het eerst sucocrem op de billen gedaan. Bij een droge huid, dat had ze de eerste twee weken hebben we badolie van balneum gebruikt.