Ik las net een topic over zingen voor je kindje en zag daar dat er best wat meiden hier zijn die een zelf bedacht liedje hebben. Ik heb er hier ook 1 en ben nu eigenlijk wel benieuwd naar jullie eigen liedje. Die van mij is op het deuntje van "Op een klein stationnetje!" Op een koude middag, ergens in december. Kwam een heel mooi mannetje op de aarde aan. Met zijn mooie lijfje en zijn koppie zo lief. R.af R.aoul *achternaam* Mijn hartedief!
Hihi wat lief.. Hier geen zelfverzonnen liedje maar een versje om aan te duiden dat we naar bed gaan. Naar bed naar bed zei duimelot Lekker slapen zei likkepot Morgen weer wakker zei het kleine ding Kom we gaan gauw je bedje in En soms maak ik er een andere variatie op net wat in me op komt en wat hij aan het doen is.
wij zingen bij het naar bed gaan altijd 1, 2, 3, 4 slapen maar slapen maar 1, 2, 3,4 slaap maar met plezier 1, 2, 3, 4 dromen maar dromen maar 1, 2, 3, 4 droom maar met plezier en kennen jullie olifantje op de stoep trap niet in de honderpoep want dan krijg je vieze schoenen en dan moet je mama boenen olifantje op de stoep trap niet in de hondenpoep
Ik heb ook een speciaal liedje, vooral voor en door mijn oudste. Het zijn eigenlijk drie completten geworden en mijn meisje vind ze ook helemaal geweldig. De eerste is trouwens de originele. Tumba, tumba, tumba, tumba, tumba, tumba, In het bos, in het bos, Wonen indianen Als je er eentje tegenkomt Dan schiet hij met bananen (prikjes in de buik) Lalalalala Tumba enz. In het bos, in het bos, Wonen krokodillen Als je er eentje tegenkomt Dan bijt hij in je billen (klapjes onder de billen) Lalalala Tumba enz. In het bos, in het bos, Wonen heel veel eendjes Als je er eentje tegenkom Dan komt hij aan je teentjes (of beentjes net wat leuker is en dan kriebelen of zachtje knijpen) Lalalala
Wat een leuk liedje Wilma, kan me voorstellen dat ze het geweldig leuk vind! Op de een of andere manier maken mijn man en ik altijd zelf liedjes die keer op keer weer veranderen, maar welke bij ons is blijven hangen is deze. Elke keer als we em zingen zorgt het voor een grote lach op het gezicht van ons zoontje. Wie is de liefste baby, baby, baby Wie is de liefste baby, dat is *baby's naam* ja Wie is de trotste mammie, mammie, mammie Wie is de trotste mammie, dat is *mijn naam* ja Wie is de gekste pappie, pappie, pappie Wie is de gekste pappie, dat is *mans naam* ja etc etc