We hebben een hele leuke Nijntje loopstoel (jeweetwel zo'n stoel op wieletjes waar ze als het ware in hangen) als kraamkado gekregen. Heb op een ander forum al gelezen dat het maar 15 minuten per dag 'mag' dus ik denk dat ik hem nauwelijks ga gebruiken. Iemand hier die het wel doet??
Wij hebben hem ook gebruikt...geweldige uitvinding. Zolang je je kleine er maar geen uren achter elkaar in laat zitten kan het geen kwaad.
Aman, ik zou eerst even kijken hoe ze zich ontwikkeld. Persoonlijk zou ik het nu nog niet doen. Misschien wanneer ze zelf los kan zitten en zitten blijven. Wie weet heb jij een meid die net als As met 7 mnd achter een wagentje gaat staan en de kuierlatten neemt hihi.. Maar goed, ik heb het dus ook niet gebruikt of geen ervaring mee. Het lijkt me aan de andere kant ook wel weer keileuk hoor!
Hoi ,hoi, Volgens mij zijn de loopwagentjes slecht voor de heupen. Ik zou een kind er zeker niet langer dan 20 minuten in laten zitten. Ik hoorde trouwens ook van iemand dat ze niet meer te krijgen zijn in Nederland. Vier maanden vind ik ook nog erg jong en zou nog even wachten. Groetjes Tabitha
tja je moet verder ook op je spullen passen, hihi! als ze nl aan het rijden gaan met het stoeltje, botsen ze overal tegenop, hihi! ik heb er geen en zou er persoonlijk ook geen aanschaffen. een vriendin van mij had er eentje en haar mannetje vond het geweldig! dus tja, gewoon doen wat je zelf vind en evt overleggen met het cb (afh van het cb natuurlijk, hihi)
Nee het is ook nog zeker niet voor nu maar ik zit er nu over na te denken omdat ik hem anders nu wil ruilen. Ik had hem zelf namelijk nooit gekocht. Zie het ook bijna bij niemand meer trouwens. Nou ja, we wachten wel af, miss is het wel helemaal top voor Jill en zo niet, jammer dan!
misschien kan je hem ruilen voor een loopautootje voor later? ik bedoel eigenlijk zo'n karretje waar ze achter kan lopen en niet jouw roze autootje (barbie babe?)...
Ik heb gehoord van iemand, die een kleintje heeft die ook al heel snel in zo'n loopstoeltje ging, dat het kleine ventje al snel helemaal niet meer wat anders wilde. Dus niet meer in de box enzo. Het is wel zo, dat het eigenlijk nog niet bij de ontwikkeling hoort, zo snel al rond te lopen. Ik zou er nog eens heel goed over nadenken. Het ziet er wel leuk uit enzo, maar is het wel zo goed voor je kleine meid???
Ik gebruik hem wel degelijk. De oudste heeft er veel plezier van gehad en de jongeste zit er nu sinds een weekje ook in. Ben begonnen met 10 minuten, maar onze dame heeft nu sinds gister uitgevonden hoe ze voor en achteruit kan komen en zit er nu langer in. Ze schatert van plezier tijdens het rijden. 4 a 5 maanden is nog wat jong, maar ga op je eigen gevoel af. Wij genieten er in ieder geval met z'n allen van. Kwebbel
Dat was idd ook mijn plan ja. Vind het zo zonde als straks blijkt dat ik hem niet ga gebruiken of heel weinig (weet niet waarom maar dat gevoel heb ik helemaal). Nou ja, ik zie het vanzelf ook wel. Moest net even lachen om dat jullie dachten dat ik haar er nu al in wilde zetten, zag het even voor me hoe ze erin zou zitten te bungelen, arm meisje, haha.
Een loopauto lijkt mij persoonlijk veel leuker dan zo'n loopstoel. Emelyne heeft heel veel plezier van d'r loopauto, ze vindt het prachtig om er op allerlei manieren mee om te gaan. Let echter wel weer op met zo'n autootje: als ze groot genoeg zijn, wordt het vaak als opstapje gebruikt...Tenminste, dat doet onze klimgeit wel, hahahaha.
In Canda zijn deze dingen verboden. Er gebeurde namelijk noqgal behoorlijk wat ongelukken met deze loopsteoltjes en het feit dat ze kinderen "dwingen" om iets te doen waar ze lichamelijk nog niet toe instaat zijn, was de reden voor het verbod.
Ben zelf niet zo'n voorstander van die loopstoeltjes, schijnt dat je daarmee toch bepaalde fase's in de ontwikkeling mee over slaat.. Inderdaad zo'n babywalker, gaat ook wat langer mee denk ik!
Nou we zijn eruit, als m'n schoonzus de bon nog heeft, gaan we hem ruilen! Heb er toch liever zo'n babywalker voor ofzo. Weet van mezelf dat ik hem toch niet ga gebruiken als ik er geen goed gevoel bij heb en dat vind ik ook zonde. Vond het wel een beetje lullig om te zeggen maar goed, beter zo dan een kado wat niet gebruikt wordt!
Helemaal mee eens! Heb hem vandaag gekocht voor Lotte en die is al helemaal wild van het activity center wat er op zit, leuke muziekjes waarop ze mee staat te dansen