zitten vaak ook niet vast he, die gasten die die dingen bouwen in Amerika hebben geeneens veiligheidskabels omdat dat niet kan
Hij zet zichzelf vast als ie even rust, maar voor de rest zit hij niet vast volgens mij... Ik vind het knap als je zo iets durft. Ik doet het hem niet na.
Hij zit nergens aan vast idd. Er wordt ook verteld dat hij dat expres niet doet, omdat dat allemaal te lang duurt, aangezien je dan elke keer je veiligheidsding om de zoveel meter los en weer vast moet maken. En de werkgever vindt het gewoon goed dat ze zonder beveiliging naar boven klimmen. Onbegrijpelijk....
Jeetje, werd een beetje misselijk elke keer als hij naar beneden keek. Wat een lef heb je dan zeg, pfff!!!!
Brrrr wordt hie echt misselijk van als ik er naar kijk. Zit met angst te wachten tot ie er vanaf dondert. En het ergste nog....hij moet ook weer naar beneden, lijkt mij erger dan omhoog.....nee geef mijn portie maar aan fikkie.
Pfff, krijg d'r zweethandjes van!!!!!! Het wordt me al misselijk als ik erheen kijk!!! Bah..... echt eng.... Respect voor hun! xxx
Wooooow, bij het volgen van die videotje kreeg ik al kippenvel en de kriebels in me buik hahaha brrrrrr! Idd je moet maar een vent hebben met zon baan! Iedere dag een raadsel offie wel levend thuis komt :O