Lekker thuis blijven is ook fijn. Het is uiteindelijk helemaal goed gekomen met beeb. Hij kreeg hersenvliesontsteking direct na de bevalling. Verloskundige gebeld. Die wil nog steeds afwachten. Nou ik niet. Stelletje &//$#@ En nu?
Ja zeker fijn. Even niks hoeven. O jemig zeg, arm kindje. Gelukkig heeft ie er niks aan over gehouden! Jemig zeg, lekker klantvriendelijk ook... Ha al gebeld?
De test loopt duidelijk op hoor! En de teststreep hoeft absoluut niet net zo donker te zijn als de controle streep, dat was bij mij ook niet, ook niet na 1 week. Ziet er goed uit al vraag je het mij...
Ik ben de hele dag bezig geweest met de jongste. Die is flink ziek. Dus de huisarts wel gebeld maar niet voor mezelf. Mijn man had de verloskundige gebeld. Die wildus nog steeds afwachten. Een echo heeft geen nut. Het zegt niets over de afloop en de gezondheid van het vruchtje. Is wat ze zegt.Daar zit op zich wel wat in maar als het mis is zie je dat toch? Manlief gaat vandaag een andere verloskundige bellen. Want het vertrouwen in hun was al niet hoog maar daalt nu tot het vries punt Had gisteren weer wat stolseltjes verloren
Jaaaaa kloppend hartje! Ongeveer 6 weken (moeilijk te zien zo pril) de termijn klopt dus wel redelijk. Geen reden voor het bloedverlies. Waarschijnlijk ben ik een van een tweeling verloren....Nu afwachten hoe het verder gaat. Maar ben dus nog zwanger