Loopt de test nu wel of niet op??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by leintje1981, Jul 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leintje1981

Apr 7, 2013
    45
    0
    6
    Goeiemorgen dames,

Onzeker als ik ben,vanmorgen nog maar een testje gedaan (wil zo graag een knalstreep zien).
    Eerste test was 's middags op nod. Tweede test van vanmorgen,maar lijkt niet donkerder dan de eerste. Dit zou wel moeten toch?
    Door een vroege miskraam in 2013 (bij 5,2 weken) nogal onzeker als het op streepjes aankomt. Overigens na die vroege miskraam meteen weer zwanger mogen worden en dat is wel goed gegaan.

Maak ik mezelf nu gek? Pfff,zo spannend allemaal weer.

Attached Files:

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik vind hem in 3 dagen tijd niet echt opgelopen.Hoe lang ligt de rechter test?Het is een beetje lastig beoordelen,omdat de linker al helemaal ingedroogd is.

3. Snoep

Snoep Niet meer actief

Je zou m idd iets donkerder verwachten, maar hoe lang na het doen van de test heb je de foto gemaakt? De kv is pas na een half uur op z'n duidelijkst

4. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Is inderdaad lastig te vergelijken. Even los van je andere test. Ik vind dit toch een mooie test hoor! Niet iedereen maakt even snel hcg aan. Ik ben nu 5w en 5 dagen en heb pas sinds deze week knaltesten. Snap je onzekerheid heel erg goed wat dat betreft.

5. leintje1981

Apr 7, 2013
    45
    0
    6
    Thanks voor jullie reacties!!

@pipo30...de test is van 6:30 vanmorgen,dus 1,5 uur zoiets.

Ik vind zelf ook dat de testjes op zich er wel goed uit zien,maar had gehoopt dat ie van vanmorgen nog wat donkerder zou zijn. Maakt je weer zo onzeker meteen.
    Misschien moet ik er na het weekend nog maar een doen...hoezo test verslaafd ;)

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,982
    15,610
    113
    Nabij Utrecht
    Als de kv droog is zoals de linker, dan worden de strepen vaak lichter.
    Dit zou betekenen dat de test van 3 dagen geleden "vers" donkerder was dan de "verse" test van nu.

Ik vind op de foto de linker test helaas donkerder dan de rechter.

7. leintje1981

Apr 7, 2013
    45
    0
    6
    Dat wist ik niet...weer wat geleerd:) Dat geeft weer een beetje meer hoop!

8. leintje1981

Apr 7, 2013
    45
    0
    6
    Oeps...lees het verkeerd zie ik nu. Dat is dus niet zo positief:(

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,982
    15,610
    113
    Nabij Utrecht
    Nee want dat zou betekenen dat de test 3 dagen geleden donkerder was en hij nu iets is afgelopen ;).
    Maar het hoeft niks te betekenen.
    Gewoon rustig afwachten :D

10. leintje1981

Apr 7, 2013
    45
    0
    6
    Ik zag het ja...was te vlug met lezen. En inderdaad,kan alleen maar afwachten. Al is dat wel heeeeeel lastig.

11. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat je nog kunt doen: de oude test met water laten doorlopen. Dan wordt deze ook weer nat en kun je misschien beter vergelijken. En soms kan het zijn dat de ene test van kv een andere kleur geeft dan de andere. Heb ik vorige week ook gehad. Ik deed een test en schrok ervan dat hij zo licht was. Meteen daarna een nieuwe gedaan met dezelfde urine en deze was stuk donkerder. Dus misschien kun je nog eens een nieuw testje doen. Zo op het oog lijkt de controle streep nl ook lichter dan bij je andere test. En zit er minder kleurstof in de test.

Ik zeg maar iets hoor. Wil je de hoop niet ontnemen. Kan ook dat het niet goed zit, maar het kan ook door andere redenen komen dat hij wat lichter lijkt!

12. truus81

truus81 Bekend lid

Sep 22, 2014
    778
    0
    0
    Heb je geen foto van de test "los" van de 27ste toen hij vers was. Dan kun je 2 foto's uploaden. Mij lijkt hij eigenlijk wel iets donkerder. Ik moet zeggen dat ik het rondom nod en een paar dgn daarna bij mezelf ook niet echt goed zag hoor het verschil. Zeker als Ze al goed donker waren net als bij jou. Pas na week of 5 echte knaller. En rondom nod was t allemaal brj gelijk. Dus zou me ook niet al te druk maken. Succes

13. leintje1981

Apr 7, 2013
    45
    0
    6
    Dankjewel voor je reactie! Dat met water had ik al gedaan,maar gaf geen verschil vond ik. Ik doe na het weekend ng maar een testje...ik geef de hoop niet op!

14. leintje1981

Apr 7, 2013
    45
    0
    6
    Dit is de 'verse' test van de 27e

Attached Files:

15. leintje1981

Apr 7, 2013
    45
    0
    6
    En dit de 'verse' van vanmorgen

Attached Files:

16. Rianne86

Rianne86 Actief lid

Jul 11, 2011
    114
    1
    0
    Als ik ze zo onder elkaar zie vind ik de laatste toch wel iets donkerder. Hoop dat ze mooi oplopen!!

17. leintje1981

Apr 7, 2013
    45
    0
    6
    Dat vind ik fijn om te horen!! Ik ga het maar gewoon afwachten en na het weekend nog maar een testje wagen. Misschien maar eens zo'n cb digital. Bedankt voor het meekijken in ieder geval!!

18. Rianne86

Rianne86 Actief lid

Jul 11, 2011
    114
    1
    0
    Graag gedaan! Weet hoe hoe onzeker je je kan voelen😁😉
    Hou je ons op de hoogt?

19. leintje1981

Apr 7, 2013
    45
    0
    6
    Die onzekerheid is verschrikkelijk!! Je wil het zo graag en dan wil je het liefst meteen duidelijkheid,hihi. Wel herkenbaar voor de meeste denk ik!
    Ik hou jullie op de hoogte!

20. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    #20 romyatilla, Jul 30, 2016
    Last edited: Jul 30, 2016
    ik wens je veel succes! ik test ook zovaak om maar te zien of hij oploopt.

Wel wil ik je zeggen dat ik duidelijker test met middag urine. De één test beter met middagurine en de ander kan beter testen met ochtend urine. Blijf dus wel met ochtendurine of middagurine testen. Anders ga je ook verschil zien (heb ik ook gehad)

xx

Share This Page