Heb ze even onder elkaar voor je gezet. Vind die van vandaag een tikkeltje donkerder. Bovenste is vandaag
Ik vind die van vandaag iets donkerder lijken, terwijl de controlestreep juist wat lichter is en je dan ook een lichter teststreepje verwacht. Lijkt mij dus best opgelopen!
Ik weet niet of je mijn profielfoto duidelijk kunt zien, maar de bovenste test was 15 dpo en die eronder een aantal dagen later... daarna geen test meer gedaan en was een goede zwangerschap. Gefeliciteerd en hopelijk loopt dit ook gewoon goed.
Dankjewel voor alle positieve reacties Word er stiekem wel een beetje blij van! Ik doe na het weekend nog een testje, laat het wel weten maandag!! Nog een fijn weekend iedereen!! Liefs
I k vind m wel iets opgelopen maar voor 3 dagen verschil vind ik het weer tegenvallen. Succes en hopelijk is er niets aan de hand
Ze lopen in ieder geval niet af en het blijven ook geen vage strepen. Het kan zomaar zijn dat je urine minder geconcentreerd is geweest die dag.
Hoi hoi, Even een update van mij...vanmorgen getest met cb digital. Die spreekt voor zich Net de verloskundige gebeld en heb 23 augustus de eerste afspraak. Vind het heel spannend en kijk er echt naar uit! Iedereen bedankt voor het meekijken en de adviezen! Liefs leintje