Zijn jullie net als mij verslaafd?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door romyatilla, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe verslaafd zijn jullie?

1. 0 tot 3 punten herkend = Niet verslaafd

2. 4 tot 6 punten herkend = beetje verslaafd

3. 7 tot 9 punten herkend = verslaafd

4. 10 punten herkens = ernstig verslaafd en klaar voor het zwangerschapstesten afkickkliniek.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    1. DE VROEGE TEST
    Je kiest de test die claimt het snelst te weten of je zwanger bent of niet en nog wacht je niet tot de aanbevolen dag om het te gebruiken. Je gebruikt het een paar dagen eerder, want misschien... Gelukkig was het een duo-pack.

2. WINKEL IN, WINKEL UIT
    Een keer een zwangerschapstest kopen en het personeel van de winkel zal je niet herkennen. Maar wekelijks een setje mee naar huis nemen... Je bent ervan overtuigd dat ze je herkennen en daarom zoek je iedere keer een andere verkoopster (of je gaat naar een andere winkel). Als je iedereen begint te herkennen ga je zelfs op onhandigere plekken shoppen.

3. OPENBREKEN
    De test is duidelijk, duidelijker kan eigenlijk niet. Maar toch... het plastic dat het lijntje beschermd kan een beetje wazig zijn. En het licht reflecteert er zo erg in dat je het eigenlijk niet duidelijk kan zien. Om het dan ook maar echt zeker te weten breek je de test open. Nog steeds hetzelfde resultaat.

4. DE VUILNISBAK-CHECK
    Je weet dat de situatie ernstig is als je afvalbakje in de badkamer uitpuilt met zwangerschapstesten en de verpakkingen ervan. Je weet dat de situatie nog ernstiger is als je de testen er nog een keer uithaalt om te checken. Je weet wel, voor de zekerheid...

5. DE HALLUCINATIE
    Nee, het is heel duidelijk, geen lijn. Duidelijker kan eigenlijk niet. Maar wacht eens even... is dat een lijn? Kan dat een lijn zijn? Het zou kunnen. Als je je hoofd een beetje schuin houdt lijkt het wel een beetje op een lijn. Even wegkijken, en dan weer kijken. Nee, geen lijn. Ok. Maar je was er zeker van dat er een lijn stond... Duur van deze hallucinatie: 40 minuten.

6. GROTE VRIEND GOOGLE
    Google is ook nu weer je beste vriend. Je zoekt dingen als 'negatief positief' 'wanneer kan ik op zijn vroegst een positief resultaat krijgen' en 'kan een positieve lijn grijs zijn?' Het is in ieder geval fijn om te zien dat er al iemand voor je is geweest met dezelfde vragen.

7. DE KAST-TEST
    Je verbergt je gebruikte zwangerschapstesten in een oude schoenendoos achterin je kledingkast zodat je partner er niet achter komt dat je zo vaak aan het testen bent.

8. KORTING EN MULTIPACKS
    Deze 'verslaving' is vrij prijzig. Als de apotheek de testen niet meer beschikbaar heeft ga je snel naar de drogist om '2 voor de prijs van 1' en mulitpacks te kopen. Dat bespaart weer een beetje. Een probleem: als je de testen in huis hebt dan ga je ze gebruiken. Het resultaat in dit geval is waarschijnlijk alleen een lege portemonnee.

9. DE LATE TEST
    Ok, dus je hebt een bloeding, en eigenlijk zou je op dit moment ook ongesteld moeten worden, maar kan het niet innestelingsbloeding zijn? Even snel googlen op innestelingsbloeding en je bent er zeker van. Reden om weer naar de winkel te rennen om meer testen te halen.

10. HET SAMENKNIJPEN
    Nee, er is zeker weten geen lijn. Toch blijf je naar de lege witte ruimte staren in de hoop hem te laten verschijnen (de kracht van je gedachten, kom op!). Als dit niet werkt komt dat misschien omdat je onder het verkeerde licht staat. Je knijpt je ogen nog even samen als je dichtbij een raam staat, onder kunstlicht, bij een kaars... Nog steeds geen lijn.

2. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Whahahaha zooooo waar! Leuk geschreven hoor!

3. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Betrapt!

4. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    ik ook hoor! alle punten haha

5. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Haha een beetje verslaafd..... haha die prullenbak check vooral!
    Hoe vaak ik toch even stiekem keek of het echt negatief was...

6. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Hahahahaha je beschrijft het precies goed! Dacht dat ik gek was hahaha! Vooral de kast-test🙈 Hahaha en de rest natuurlijk ook!

7. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik mis nog de 'shit ongesteld geworden maar laat ik voor de zekerheid toch nog een keertje testen....' :')

8. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Check check en dubbel check...... ;)

9. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Heeeeeel herkenbaar helaas ��

10. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

nummer 9! :)

11. Regina1983

Regina1983 Actief lid

15 feb 2016
    196
    0
    16
    hahahahaha vet grappig

12. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    :D sommige punten zijn zo herkenbaar , vind het achteraf dan zo sonde van die test ;)

13. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ooh whoops sorry. Dan scoor ik op alle punten 🙊

14. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Heb je een camera opgehangen hier in huis ;)? Whahahahaha
    Zooo herkenbaar

15. poekien

poekien Niet meer actief

16. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Niet verslaafd, maar ik kan het me wel heel goed voorstellen als je al een tijdje bezig bent met zwanger worden :D

17. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik hoor tot de extreme mensen. Ik ben dan wel zwanger, maar test 3x per dag. Jaaah ik weet het, idioot.

Ik heb in het verleden miskramen gehad en ben er gewoon weer bang voor. Ik wil nu dus eigenlijk proberen te stoppen met testen, maar lukt gewoon niet haha...

Wie wil een zwangerschapsafkickkliniek openen om mij te helpen? Ik ben je eerste gast :D

18. Mithay

Mithay Actief lid

10 feb 2016
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook schuldig aan! Op alle punten trouwens.. :D

19. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Heel herkenbaar hihihi ik ben schuldig aan alle punten net als jij waarschijnlijk ;)

20. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb zelfs nog een testje gedaan toen ik gewoon ongesteld werd, met het idee dat is vast een inestelingsbloeding. Voor de zekerheid :D

Verkeerd gelezen, nummer negen dus ;)

Deel Deze Pagina