Kan iemand mij verder helpen met deze zwangerschapstest: in de afleestijd negatief maar na 20 min toch een klein streeptje (ik weet t erg slecht dat ik m na de tijd nog bekeken heb....) Ik teste te vroeg (dag voor nod) omdat ik felle steekjes heb in mijn baarmoeder die ik herkende van mn vorige 2 zwangerschappen. Echter vandaag op nod niet ongesteld geworden, wellicht morgen wel... Het is overigens niet gepland en t zou opmerkelijk zijn als ik zwanger was aangezien we aan periodieke onthouding doen (maar ja.... onmogelijk dus ook niet).
Tsja ze zeggen dat je na 20 minuten niet af mag lezen maar de kruidvat testen hebben tegenwoordig absoluut een langere droogtijd nodig en ik zou deze niet zomaar als negatief beschouwen. Als ik jou was zou ik morgenochtend weer testen.
Dank je voor de reactie... ik zal eens afwachten of mn ongesteldheid vanzelf komt en anders zal ik zeker een nieuwe doen..... en de alcohol voor de zekerheid maar even laten staan
Ik vind het eruit zien als een indrooglijntje maar zoals Bailief ook zegt voor de zekerheid nog maar een keer testen. Periodieke onthouding is idd niet 100% betrouwbaar, een vriendin van me is op die manier ook gewoon zwanger geraakt.
Als ie binnen afleestijd negatief was dan is dit echt een indroger. Kan best dat je ei een keer wat later is geweest en dat je dus ook later ongesteld word. Misschien toch maar eens gaan denken aan een betere manier van anticonceptie als een kindje niet gewenst is.
Zoals meerdere meiden al zeggen, heeft de kv test tegenwoordig een langere afleestijd nodig. Dus het klopt al niet wat je zegt. En wat een nare opmerking over de anticonceptie zeg! Inderaad, niet gepland is wat anders dan ongewenst. Wie weet zit ze wel aan de anticonceptie.
Maar daar hangt wel 1 voorwaarde aan. Er moet dan wel binnen de afleestijd (5 min) al iets (vaags/lichts) staan! Is hij echt negatief binnen de afleestijd, maar ontstaat er daarna een vage lijn dan kan je er echt vanuit gaan dat het een indroogstreep is en dus een negatief resultaat.
Voordat je mij de les probeert te lezen ga even terug naar de beginpost en lees die nog eens goed door. Periodieke onthouding is geen anticonceptie!
Dat staat dus ook zo in de bijsluiter vermeld tegenwoordig? Want daar staat volgens mij (ik heb die dingen niet meer nodig, hahaha) nog steeds een bepaalde maximale afleestijd in. Met een reden....! Het enige wat TS kan doen, is opnieuw testen en binnen de maximale afleestijd aflezen.
Nee in de bijsluiter staat niet vermeld, maar mijn test was ook negatief voor de afleestijd, en na een kwartier pas een tuurstreep. En ik ben toch echt zwanger.. ze werken niet meer als voorheen die kv2v5.
Bij mij waren dit allemaal indroogstreepjes na afleestijd. Heb me suf getuurd maar niet zwanger helaas. Ik heb ze elke keer gehad bij de kv2v5
Dank jullie voor de reacties. Ik denk ook dat t een indrooglijntje is. Bij mn vorige zwangerschappen had ik altijd meteen een mooie lijn Heb t gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden. Wacht even tot zaterdag en anders hehaal ik de test. En ik heb geen anticonceptie omdat we over 3 maanden pas voor een 2e kindje willen gaan ivm werk. Mocht t in de tussentijd komen is het net zo goed heel gewenst
Wat een nare opmerkingen allemaal. Alsof sommmige de wijsheid in pacht hebben... De k2v5 is tegenwoordig niet meer zoals eerder dus ook buiten de afleestijd kan het gewoon nog een positieve test zijn, al is hij binnen 5 minuten nog omo-wit (mijn banner is daarvan het bewijs ) Maargoed, ontopic: Ik ben benieuwd of je ongesteldheid gaat doorbreken of dat je toch al iets eerder dan gepland een kleine friemel gaat krijgen! Heb je nog getest??
Wat denken jullie van deze test ? Geb de test savonds uitgevoerd Tuurstreepje begin loopt de streep recht en gaat dan naar links Hopelijk is hij binnen 2 dagen duidelijker dan doe ik testje opnieuw Kben 8 dpo 9 juni nod.
@Neeltje1985 : ik zou inderdaad nog een keer testen. Ik heb nog nooit een indrooglijntje gezien, maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan... Spannend!
Ik zie op allebei de testen een lijntje! Ik heb Nooit vals positief getest met de kv2v5. Doordat er steeds vroeger getest wordt heb je (denk ik) meer de kans om vals positief te testen dan dat je tot je NOD wacht! Maar daar zullen de meningen over verdeelt zijn! Ts hoop dat de testen mooi oplopen!