haha herkenbaar. Ja ziet er goed uit! Hopelijk morgen nog een duidelijkere. Of als je het kan even een dag of 2 niet testen dan heb je het meeste duidelijkheid
Haha ja ik ben bang dat me dat niet gaat lukken, maar wie weet zie ik morgenochtend toch opeens het licht haha!
Haha ik deed dat eerst ook altijd. Maar na een paar keer ben ik daar mee gestopt. Werd er zo gek van. Ook steeds oploop checken enzo. Vreselijk, m'n man werdt er ook gek van
Hahaha ja, ik kan het me ergens ook voorstellen hahaha. Mijn vriend is een week in het buitenland nu dus ik kan testen wat ik wil hahaha. Nee dat klinkt heel gemeen, hij is net zo benieuwd als ik geloof ik. Maar soms iets verstandiger met "heeft het wel zin om nu NOG een keer te testen?". En dat is soms ook fijn om te horen, een beetje wijsheid haha. Hormonen zeg ik maar voor ons!
12 april was mijn nod en vind de test van vandaag wat lichter geworden test van vandaag met eerste urine gedaan en de cb digitale met 2 de urine en die gaf aan zwanger 2-3 Maar toch erg onzeker en bang. Heb 8 januari een mk gehad en ben echt bang dat ik hem weer krijg.
Hi! Je kunt t beste een eigen topic openen dan krijg je meer reacties dan hieronder. Ik zie idd tussen 11/4 en 13/4 geen oploop maar dat hoeft niks te zeggen, was je urine net zo geconcentreerd etc?