Dag meiden Een testje gedaan... volgens mij zie ik toch wel iets? Of beeld ik het mij in? Ik ben niet altijd regelmatig... ik denk een 3 a 6 dagen voor NoD te zijn... Wat denken jullie graag jullie meningen.
Hi, ik zie m ook. Was deze zichtbaar direct na doorlopen of later pas? Ben helaas bekend met zulke streepjes bij Kruidvat die vals blijken. Vandaar
Ik heb deze streepjes nu ook gehad op allerlei testen, ik denk dat ik gewoon zwanger ben en ik zit ook nog een paar dagen voor nod. Dus zal duimen voor je!
Ja was binnen de tijd na 3 min... ook op action test heb ik een zo een streepje... ik had maandag ook al getest maar toen was er echt niks te zien, omowit dan...
Ik zie ook duidelijk wat! En idd kruidvat geeft valse streepjes maar het is hoopvol dat het binnen 3 min verscheen! Ik zou zelf morgen alweer testen haha!
Is hij roze? Op mijn scherm lijkt hij meer grijs! Ik zou overmorgen weer testen, hoop voor een mooi streepje voor je!
Dag dames! Ik heb gisteren opnieuw getest, test was opnieuw opgelopen, gelijk mijn bloed laten trekken gisteren! En ja hoor ik ben zwanger! Van een derde kindje... na 2 sectio's wordt deze waarschijnlijk ook 1