ik vermoed dat ik gisteren mijn nod had. gebruik namelijk geen ovulatietesten of temperatuur kaartje. maar wel een app die mijn cyclus bij houd. donderdagavond had ik een postieve test in handen. vrijdag had ik de clear bleu met 2-3 weken zwanger. Vraag mij nu af wanneer het eitje ongeveer bevrucht zou zijn.
Zonder ovulatietesten of temperaturen is er geen manier om dat te weten. Met de termijnecho wordt je termijn in weken+dagen bepaald, maar ook dat kan je niet terug herleiden tot de dag van de conceptie. Waarom wil je dat graag weten?
Ik vind je test wel al erg donker voor NOD, en zeker die 2-3 weken van afgelopen vrijdag. Ik zou denken dat je al iets verder bent dan. Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie?
Ja obv je menstruatie zou je nu 4+3 zijn dan. Misschien maak je snel HCG aan, of een tweeling Gefeliciteerd in ieder geval!
Bij mijn eerste zwangerschap had ik 1 dag na nod gestrest en toen ook een hele duidelijke Kruidvat en een CB 2-3. Was er toch echt maar 1 hoor haha. Ts gefeliciteerd
Ik bij de zwangerschappen van mijn 1e en 2e kindje ook op mijn nod de uitslag "zwanger 2-3" op de digi met indicator van cb. En ook dat was beide keren dus echt 1 baby'tje
. Ik ben al heel blij dat ik zwanger mag zijn. Mocht het uiteindelijk een tweeling zijn dan is het even slikken maar ook super leuk.