Snap er niets van..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Shaana, Aug 1, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shaana

Shaana Bekend lid

Apr 7, 2014
    886
    23
    18
    Dag allemaal,
    Ik zit met wat onzekerheden en weet even niet wat ik hiermee aan moet!
    Vandaag precies 7 dagen overtijd. Wat sinds de geboorte van me dochter niet eerder is gebeurd.
    Werd altijd elke maand keurig ongesteld. Zo rond de 24ste a 25ste van elke maand.
    Nu dus niet... Maar de test vanochtend was negatief. Zag soms wel een streepje maar dan even later weer niet. Na een week overtijd zou je toch een duidelijk streep moeten zien? ALS ik al zwanger zou zijn.
    Ben voor mezelf nagegaan of ik stress periodes heb gehad de afgelopen maand, of dingen anders dan anders zijn verlopen ofzo, maar ook dat niet.
    Wat lichamelijke kwaaltjes betreft, doet me onderrug sinds een paar dagen goed pijn en ben ik vaak moe. Op me vrije dagen doe ik een middag slaapje als het kan.

Wat moet ik hier nou mee...?! Ik wil mezelf niet gek maken en dan die teleurstelling.
    Wie heeft dit ook meegemaakt en wat deden jullie toen?

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Hoe heb je je eisprong vastgesteld? Als je die niet weet is de kans zeer groot dat hij later is geweest dan je verwacht/gewend bent en dat je feitelijk dus nog helemaal niet over tijd ben.

Iedere vrouw heeft weleens een uitschieter in haar cycli of slaat zelfs wel eens een hele cyclus over.

Ik zou over een aantal dagen gewoon weer een test doen als je dan nog niet ongesteld bent geworden.

Be Happy likes this.
  3. Shaana

Shaana Bekend lid

Apr 7, 2014
    886
    23
    18
    Ben eigenlijk nooit zo nauwkeurig geweest met ei sprong en dergelijke. Omdat het altijd goed ging. Had ik dat nu maar wel gedaan :confused: dan zat ik nu niet met die vreselijke onzekerheid.
    Nou ja wat jij ook zegt, zit niks anders op dan afwachten.
    Voel wel van alles in me onderbuik, steken en een opgeblazen pijn gevoel.
    Kan niet tegen me onderbuik aanleunen bij het aanrecht zeg maar.
    Maar goed soms houd je lichaam je ook voor de gek. Weet ik uit ervaring...:rolleyes:
    Over een paar dagen misschien maar weer testen ja.

Share This Page