Lieverds zijn jullie Gaat super goed! Mooie hartslag! Helemaal in de wolken 6,4mm en de dooierzak is ook goed te zien, zou binnenkort verdwijnen zei de arts. (Alhoewel haar 'binnenkort' best lang is, want leer net van de dames hier dat hij nog best lang blijft zitten )
Yesssssss! Wat leuk! Volgens mij blijft die dooierzak nog wel even toch? Althans, bij mij op de echo van 8.3 weken zag je hem nog duidelijk. Maar je zag ook al een navelstreng. Maar prachtige foto! Genieten nu en hopelijk is het klaar met die bloedingen.
Geen idee, was het al aan het googlen weet ook niet wat haar 'binnenkort' is haha. Vond het wel gaaf om te zien, zag ik de vorige keer niet zitten. zo happy!
Superfijn nieuws om te lezen. Geniet ervan. Dooierzakje blijft nog tot d8 ik 12 a 13 weken totdat de navelstreng het volledig over neemt. Bij mijn termijnecho van rond de 11 weken zag je hem nog duidelijk.
Thanks! Ik voel me eindelijk zeker genoeg dat ik nu alles wil leren en weten over zwangerschap Wilde hiervoor meestal geen specifieke dingen weten, want dat was een confrontatie maar nu wil ik juist ALLES weten haha!
Lees dat alles nog steeds goed gaat, super fijn! Stress is een boosdoener dus..gewoon relaxen en genieten van het moment en uitkijken naar de volgende goeie echo! Volg mijn advies maar