Wat een mooi nieuws.... Hoop dat je nu een beetje kan genieten meid.... Het dooierzakje was bij mij met 9 weken nog duidelijk te zien
Dankjullie lieve meiden Ik kan nu echt genieten, ben soms behoorlijk misselijk maar neem het allemaal met beide handen aan! Het bruinverlies is er nog, met stukjes slijm meestal maar het is nu meer een gewenning geworden en ik maak me er niet zo druk meer om
Wou dat ik dat kon Hier gisteren weer behoorlijk bruinverlies en ook behoorlijke buikpijn sinds woensdagavond, nu vanmiddag een extra echo die ik nog had staan bij het pretecho bureau, omdat mijn vorige echo niets te zien was. Na gisteren dus heel spannend. Ik kan er echt niet aan wennen dat bloedverlies zelfs niet na 3 weken.
Die buikpijn heb ik trouwens soms ook wel, maar als ik dan rustig aan doe gaat het weer weg. Misschien ff in rust stand voor n paar daagjes?!
Wat een prachtige echo! Nu lekker proberen te genieten! Het dooierzakje verdwijnt overigens rond de 12de week pas. Hier was hij met 11 weken nog goed te zien en met 13 weken verdwenen.
Hier een stille meelezer. Wil je van harte feliciteren. Meid, wat heb jij je best gedaan om nu toch eindelijk zwanger te mogen zijn. Heel veel succes in je verdere zwangerschap en hoop dat je over een maand 0f 7/8 een prachtig hummeltje in je armen kan houden!
Heb vannacht krom gelegen van de pijn, voelt nu nog allemaal heel beurs. Kreeg echt een hele pijnlijke scherpe steek links (waar de uk ook zit) die best lang aanhield.. echt 15min ofzo.. daarna nog meer pijnlijke steken maar die waren van kortere duur! moet ik me zorgen maken?
Kan het oprekken van de banden zijn. Dat zijn ook felle steken. Als het nu over is en bloedverlies niet erger is geworden zou ik me niet te druk maken.
Hier gisteren weer een goede echo gelukkig. Er is nu ook gekeken met de echo of er een gemeld om zat, maar die werd gelukkig niet gezien. Het bloeden komt waarschijnlijk bij mijn baarmoedermond vandaag. Hartje klopte er lustig op los en ook gaf de kleine even een hele show weg met bewegen. Ik probeer het nu te laten rusten, heb 9 augustus de termijn echo.
Yaaay, ik was al benieuwd maar wilde je nog niet een berichtje sturen voor t geval t niet goed was en je ff rust wilde. Ben zo blij voor je
@YasmijnN Ik dacht ff nog bijlezen hoe het nu met je gaat, die steken hoor ik wel eens vaker bandenpijn? Me nicht heeft het ook wel eens, maar toch echt gewoon goed zwanger. Zie dat je alweer een nieuwe echo hebt gehad met een pracht foto. *doet even een vreugde dansje voor jou en voor je ukkepuk* En ga nou eens genieten Niet gelijk gaan stressen bij een zwangerschap horen zoveel kwaaltjes Je bent gewoon hartstikke zwanger en je ukkie doet het gewoon goed
Voel alleen sinds gister niks meer mijn man zegt telkens 'wees blij' maar ik word er helemaal gek van. Precies na die steken helemaal niks meer, kan niet goed zijn denk ik dan !! Genieten lukt dus nog niet helemaal, maar ik wil dat echt wel graag. Hoe gaat het met jou?
Even mijn nuchtere gedachten erbij, hoe vaak heb je al een momentje gehad dat je dacht dat je niks voelde, geen buik krampjes misselijk ? ect het komt echt met vlagen je hoeft echt niet elke dag van alles te voelen het ene moment zal het meer aanwezig zijn dan de andere momenten. Ik heb er alle vertrouwen in Je echo ziet er mooi uit het hartje klopt Snap je onzekerheid zo goed maar je drukker maken om Iets wat je even niet voelt gaat jou of jullie ukkepuk niet helpen probeer juist even te genieten als je niet misselijk bent wil ook wel eens fijn zijn. Ga een hapje samen eten vanavond voor de afleiding ofzo zodat je er niet te veel aan hoeft te denken. Hier gaat het goed na de operatie. Deze ronde weer aan de 75mg zouden naar 100 gaan maar omdat we over een week op vakantie gaan, en dus de controles net vallen als wij in Turkije zitten besloten om toch nog op 75mg te blijven, daaruit weten we uit de eerdere rondes dat er 2 eitjes waren op dag 19 en dus niet te veel risico zit op te veel eitjes. Bij de 100 mochten we dus niet vrijen aankomende periode in de vakantie omdat ze dan her aantal eitjes njet goed in de gaten kunnen houden zonder de controles en dat voelde niet goed. Dus dan save en een eitje wat later hebben Stiekem hoop ik dat de vakantie ons goed zal doen, even weg en ontspannen al die medische stres vergeten en duimen draaien dat er dan ergens in de vakantie in Turkije een kleine ukkepuk tot leven komt in de buik Heb er in ieder geval eeg veel zin in, en ben er vooral ook erg aan toe naar al dat medische getouw trek de afgelopen jaar. Wanneer heb je de volgende echo ? Ene heel gek maar i think its gonne be a boy vraag me alleen niet waarom ik dat denk Haha Het komt echt goed Meis