Jeetje meid wat heb jij een heftige weg bewandeld. Ik kan me goed voorstellen dat je stikt van de zenuwen. Ik vind je testjes super mooi eruit zien en oplopen en ik zal voor je duimen dat deze zwangerschap een mooi einde krijgt!
Super lief van je! Ja deed er net weer 1, ik weet het ik test als een debiel maar die bevestiging telkens is echt wat ik nodig heb.. deze is echt mooi!! Zal m op de foto zetten!
Ik vind je testjes er goed uit zien meis! Wat gun ik jou dat dit een plakbeebie is! Echt respect voor de weg die jij bewandeld!!!!
Hmm die van net vond ik zeker niet goed, was er zo boos op dat ik m heb weggegooid! Doe er later nog wel een, maar vrees weer t ergste..
1 los en 1 naast die van gisterochtend, vind m hetzelfde of iets minder dan gister.. als ik m naast die van gistermiddag leg is ie heeel veel lichter.. moet toch wel es knallen nu?! Niet lichter worden dan gister in ieder geval
Ow meid ik snap je onzekerheid echt super erg maar ik vind hem gelijk aan die van gisteren de topper zeg maar. En dat kan natuurlijk ook best want er zit nog geen 24 uur tussen. Hij is in iedergeval niet lichter. Ik had deze zwangerschap zelfs soms een lichtere test er tussen, bloedverlies en het hele rattenplan en kijk naar mijn banner. Er groeit echt nog een mooi meisje in mijn buik. Ik denk dat het wel goed zit bij je!! Al snap ik heel goed dat je onzeker word na alles wat je hebt meegemaakt. Ik ga super hard duimen dat voor je, dat je maar snel je gerust voelt en over 8 maanden een mooi hummeltje in je armen mag hebben ❤ ❤ ❤
Lief van je! Nee zit inderdaad nog geen 24uur tussen, dat stelt dan gerust dankje! Wil zo graag een knaller, die had ik denk ik vandaag een beetje verwacht!