Nee nog niet, maar het begint nu wel weer te kriebelen. Ik heb alleen het advies gekregen om een jar te wachten, omdat ik 2x bevallen ben binnen een jaar (en dus zwanger geweest) je schijnt dan een laag heb te kunnen krijgen. Dus we wachten zeker nog tot oktober/november. Weet je al wanneer je de eerste echo krijgt?
Ja ik snap wel dat dat veel is voor je lichaam, maar snap ook dat het weer begint te kriebelen Zat net aan de echo te denken, zal morgen het ziekenhuis bellen en overleggen Yay
Wat lees en zie ik nu.... mag het eindelijk zo ver zijn voor jullie Ik vindt het ook een mooie oploop. probeer er lekker van te genieten, jullie verdienen het na die enorme rollercoaster. Ik zeg gefeliciteerd
Dankje! Wat lief dat je me nog herinnert, ik herinner me jou ook nog! Hoe verloopt jouw zwangerschap? * oh nee... wat lees ik nou bovenaan in de handtekening ??? Dat meen je niet, hoe?
Ja helaas mocht het niet zo zijn met 6,5 week mis gegaan. Mja nu weer wachten op een nieuwe eisprong die vermoedelijk aan de hand van de echo en ovulatie testen op de loer ligt een deze dagen
Ik test niet meer meerdere keren per dag! Woohooo! Wel nog in de ochtend ha! Ze blijven telkens wat hangen op dezelfde sterkte, zou het onderhand niet van dat ding af moeten spatten? Of knalt de kruidvat niet meer?
Bij mij niet zo snel. De action test de gewone daarentegen knalde wel. Dus geen kruidvat meer gekocht maar de action test.
Thanks goeie tip Had net met vrij donkere urine (goed geconcentreerd dus, oh en ja heb toch weer 1 gedaan sleeeecht haha ) een teststreep die net zo donker was als de controle streep! Feestjeee haha
*bijna net zo donker als de controle streep* T is al vrij donker in huis haha maar ik geloof dat je het nog wel kan zien woohoo
Gefeliciteerd! Je testen zien er goed uit! Het is je gegund! Ik heb destijds je topic gelezen en vond het zo erg voor je. Fijn om te lezen dat je nu toch zwanger bent!
Prachtig, YasmijnN! Ik hoop dat je er een beetje van kunt genieten, maar wat zal dit spannend zijn voor jullie. Is de donor op de hoogte? Lijkt me heel bijzonder. Gefeliciteerd in ieder geval
Dankje! Ja ze weet het al, ik app dr regelmatig! Had gister aan het einde van de dag ook gevoellige borsten dus dacht, yes vooruitgang! Die zijn dan nu weer weg, is dat erg? Heb mn laatste test gebruikt en kon niet blijer zijn met het resultaat!!