Wat een prachtige testen, kwaaltjes komen en gaan, ook zere borsten. Ik was bijvoorbeeld tot en met 14 weken ontzettend misselijk en opeens was het over. De ene dag voel je je helemaal top en de volgende dag kan je je belabberd voelen. Probeer te gaan genieten de tijd gaat zo snel!
Gefeliciteerd!! En kwaaltjes is bij iedereen verschillend, ik had tot 8 weken nul kwaaltjes en daarna eigenlijk alleen moeheid. Nu bij 27 weken komen de kwaaltjes een beetje.
Kan mn nickname beter veranderen in angstig haasje, maar herkent iemand diarree (sorry) en buikpijn van je darmen in het begin?
Sorry dat ik zo kom invallen, Maar ik herken dit wel. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik in begin racen tegen de klok om de wc te kunnen bereiken.. Na ongeveer 6 weken veranderde diarree in obstipatie. En nu heb ik weer diarree sinds de eisprong. Buikpijn heb ik nu ook meer alsof ik weer last van mijn spastische darmen heb, mijn buik is ook opgeblazen.
hoi. diarree is voor veel mensen een zwangerschapssymtoom . tijdens mijn vorige zwangerschap was het mijn eerste symptoom. En heb ik ook tot 20 weken gehad. incombinatie met rommelde darmen. Dus ik zou het als een goed teken zien. ik heb er zelf nu ook last van en ik zie het als iets goeds. groetjes
Was net bij mn buren en heb me maar snel naar huis gehaast haha! Niet best dit, maar neem alles met beide handen aan want ben allang blij met dit wondertje
Diarree hoort erbij, niks om je zorgen om te maken. Er gebeurt van alles in die buik. Darmen gaan langzaam plaats maken. Dit veroorzaakt de krampen en soms mer gevolg de diarree. Hoe stom her ook klinkt geniet ervan dit zullen de enige momenten in je leven zijn dat je diarree als Iers positiefs kan zien .
Nog een vraagje dan, sorry! Ik moest met keihard fietsen om mn trein te halen, is dat erg? Was iets van 5min maar ik was me een partij buiten adem en nu doet (20 min later) mn zij wat zeer.
Nee hoor, heb ik zowat mijn hele vorige zwangerschap gedaan. Je mag ook gewoon sporten. Gefeliciteerd nog!
Thanks dames, fijn dacht 'wat doe ik nu' maar blij te horen dat het kwaad kan! Nu weer in chill modus haha!
Je kunt nog banalers doen hoor. Ik heb tot8 maanden op de sportschool gestaan. Gewoon alles doen het lichaam geeft vanzelf aan wanneer het teveel is. Ik had tot 10 weken menstruatiekrampen. Super mooie testen. Fijne zwangerschap toegewenst