Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik had vrijdag 24 oktober ongesteld moeten worden. Ik had de week daarvoor (zoals gewoonlijk) last van menstruatiepijn in mijn onderbuik en rug. Maar nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik heb zaterdag een test van de action gedaan, negatief. En vandaag weer een test van predictor gedaan, nogmaals negatief. Beiden heb ik smiddags gedaan. Zou het nu nog kunnen dat de HCG waarde nog te weinig is om positief te testen? Ik vind dit zo vervelend omdat ik zo in onzekerheid zit, ik heb nooit een onregelmatige cyclus gehad. Ik voel nogsteeds die pijn en krampen in mijn buik en mijn buik voelt heel hard en opgeblazen. Ik heb trouwens ook al bijna een maand last van mijn blaas, soort blaasontsteking. Ik hoop dat jullie me iets kunnen vertellen dit is de eerste keer dat ik op zo'm forum zit dus vind het best spannend hihi. Liefs M
Hoe waten je vorige cyclussen en ben je al lang gestopt met de pil? Lastig he als je die onduidelijkheid hebt.
Ik ben al een jaar gestopt met de pil en iedere keer een cyclus van 28 dagen. Altijd netjes optijd ongesteld geworden, daarom nu even schrikken dat ik voor het eerst overtijd ben en mijn vriend en ik op het juiste moment seks hebben gehad maar toch geen positieve testen krijg. Bah
He dat is idd heel irritant zeg! Nou begreep ik van hier dat je bij een regelmatige cyclus wel eens een uitschieter kan hebben. Middags testen maakt op zich niet uit , wel krijg je beter resultaat als je 2uur van te voren niet drinkt. Op zich heb ik met de action testen altijd wel goede ervaringen, maar daar zijn de meningen over verdeeld
Schijnt dat sommige vrouwen trager hcg aanmaken. Dus hopelijk geld dat ook voor jou Even afwachten dus maar hoe moeilijk dat ook is...
Ik praat graag even mee, want ervaar hetzelfde M en M. Mijn cyclus (niet helemaal afgebeeld in m'n handtekening) is eigenlijk altijd 30 dagen en maximaal 32 dagen. Ik ben nu 6 dagen overtijd uitgaande van 30 dagen en dus 4 dagen overtijd als ik weer een cyclus van 32 dagen zou hebben. Zondagochtend getest, negatief en vanochtend weer getest ook negatief. (beide kruidvat 2v5) Ik ga er inmiddels vanuit dat ik toch ongesteld ga worden, ook omdat ik gisteren bij het afvegen een ieniemienie zweempje roze in slijm op het wc papier zag. Daarnaast heb ik ook af en toe wat krampjes, hoewel veel minder krachtig dan normaal bij een aankomende menstruatie. Dat ik alsnog ongesteld zou worden is ontzettend jammer, maar kan ik best verdragen. Wat ik veel lastiger vind is dat mijn cyclus dus (misschien) ineens weer afwijkt terwijl ik eindelijk (sinds een maand of 6) regelmatig ben, grr.
Ik ben inmiddels vandaag toch ongesteld geworden, met enorm pijnlijke krampen erbij gezellig Had het wel verwacht inmiddels, maar vind het toch jammer. Heb nu ovulatietesten van Clearblue besteld en hoop daarmee toch wat meer richting te kunnen geven/krijgen... M en M, hoe is het bij jou? Succes verder!
Wat vervelend dat je toch ongesteld geworden bent zeg ! Vervelend dat je cyclus nu een beetje in de war is, daar word je ook zo hopeloos van he ? Sterkte en ik hoop voor je dat de volgende ronde gaat lukken ! Ik heb nogsteeds dezelfde pijntjes en ik heb, wat jij wel had, geen licht bloedverlies echt nog helemaal niets. Vandaag wel ochtendurine voor ik dacht blaasontsteking gebracht naar de huisarts, zij zagen niets dus een kweekje opgezet mag morgen weer bellen. Heb wel even aangegeven dat ik zwanger kan zijn en dat de testjes negatief waren, zij zei gelijk dat mijn HCG waarde gewoon nog te laag zou kunnen zijn en dat ik over een paar daagjes weer moet testen dus ben heeeel benieuwd. Mijn vriend en ik hebben nog een keer de test van predictor bestudeerd en het lijkt erop dat er toch heeeeeel licht iets een roze streep of gloed ofzo er doorheen zit dus wij gaan hopen dat het positief is. Liefs
Volgens mij hebben de predictor vaak valse streepjes Misschien anders die van 2v5 vsn de kruitvat proberen?..
Ik lees ook graag mee! Zit op dag 40 met een gemiddelde van 35 dagen en ook hier geen positieve test twijfel of ik nog een keer moet testen of gewoon maar af moet wachten?
M en m heb je de gewone of de early van predictor gebruikt? De early staat namelijk bekend als zeer onbetrouwbaar. Ze slaan positief uit van kraanwater urine van mannen en kinderen. Ook blijven ze soms negatief waar later bleek dat de dame in kwestie wel degelijk zwanger was.. Ik zou een kruitvat test proberen van 2 in een doosje voor 5 euro. Succes!
Nee ik heb de gewone van predictor gebruikt, maar doordat dat ruitje ervoor zo weerspiegeld ben ik bang dat ik het gewoon in mijn hoofd zie dat hele lichte streepje. Morgen nog maar een keer testen! Heb er nog wat liggen van de action die maar eerst gebruiken en dan ga ik een keer die van Kruidvat proberen! Hoor er veel mensen over praten dus proberen kan altijd. Ik ben nooit eerder zwanger geweest dus ik weet helemaal niet hoe het zou moeten voelen in het begin van de zwangerschap Ik heb echt vaak buikkrampen en opgeblazen gevoel blijft ook hangen. Hebben jullie dit al eens mee gemaakt in het begin van een zwangerschap of eindigde het alsnog in ongesteldheid ?
Ik had bij mijn eerste zwangerschap geen echte symptomen eigelijk alleen pijnlijke borsten maar dat had ik ook voor de menstruatie dus geen echt teken.krampen nooit echt gevoeld alleen beetje last vd darmen maar dat kwam later geloof ik. ik heb btw getest vanmiddag negatief Ik weet het ook allemaal.niet meer nu haha. Hoop voor jou dat je snel eem positieve test hebt!
Jeetje vervelend zeg, ik begrijp helemaal hoe je je voelt het is zo naar om in die onzekerheid te zitten.. Dan zeg je tegen jezelf dat je gewoon moet afwachten., maar dat is juist zo moeilijk he! Ik hoop dat bij jou ook snel duidelijk word waar je aan toe bent nu. Succes!