Naar mijn weten is het positief en kan je niet altijd uit een test halen of zwangerschap wel of niet goed loopt. Ik heb altijd knalpositieve testen gehad zelf na een mk. Dus mijn mening; vraag om een bloedtest want alleen daaruit weet je meer. In het begint schommelt hcg altijd. Zal voor je duimen
Hcg schommelt niet, dit is een misvatting. De concentratie van de urine kan wel anders zijn waardoor mensen het idee hebben dat het hcg schommelt, maar dit is niet het geval. Daarom kun je met testen ook geen duidelijkheid krijgen omdat je urine niet altijd net zo geconcentreerd is, daar is echt een bloedtest voor nodig.
Juist niet meer testen! Ik heb er wel 20 gedaan en ging dan streepjes vergelijken en een cb test die niet opliep qua weken. Neem contact op met dokter daar zijn ze voor! Maak jezelf niet te gek... het is al moeilijk genoeg. Sterkte
Ik zou zeker nog testen, na 2 dagen, dus morgen? Bij mijn mk werden ze ook niet duidelijker en mijn voorgevoel was toen juist. Enkele dagen later gaan bloeden. Zelfs toen nog wel een positieve digitale gehad! Bij mij zw nu was het gelijk een mooi oplopend rijtje, veel duidelijker dus. Succes!
Ja bij de testen van mijn zoon (heb ik bewaard). Zie je ook heel duidelijk het verdubbelen van het HCG-hormoon. Maar dan ook heel duidelijk. Op NOD had ik al een knaller, de dag daarna net zo knal en de dag daarna was de teststreep donkerder dan de controlestreep. Bij deze testen is dat verre van het geval en dat terwijl ik gisteren toch 4 dagen na mijn NOD was.
De HA hoeft me geen verwijzing te geven trouwens. Want ik sta al onder controle bij het EMC. (Eerste zwangerschap PE, daarna MA, daarna strenge controle onder ascal en PE-bewaking. Nu een derde keizersnede en Ascal). Maar het is zoon rot-eind rijden joh . Denk dat ik deze week even afwacht en bij 5.5 even bel voor een bezoekje aan centrum jonge zwangerschap. Dan moet er toch echt iets in mijn buik zitten.
Ja net. Ik wacht even tot hij droog is eer ik een foto maakt. Dan is het verschil wat duidelijker. Als die er is...
Bekijk bijlage 424556 Ik heb even de niet-droge van eergisteren erbij gepakt om te vergelijken. Denk dat het wel duidelijk is . Ongeacht dat dit middagurine is, is er echt geen sprake van verdubbeling.
Nee,daar lijkt het niet op.Toch zegt dit niet alles,want de kV testen zijn echt niet meer wat het ooit was.Bij deze zwangerschap heb ik er ook wel eens,en ook wel meer dan eens,een veel lichtere tussen gehad,en toch is echt alles goed.Heb inmiddels 7 echo's gehad,en weet dat voor nu dus zeker.
Ja maar ik heb echt nog geen één knaller gezien. Allemaal een beetje voor NOD-testen. Ik zou nu al bijna 5 weken zwanger moeten zijn. Dan mag je toch wel een beetje een knal-test verwachten niet?
Maar ook geen krampen gevoeld of bloed gezien? Ik leef met je mee! Hoop dat er toch iets blijkt te zitten als je volgende week langs gaat!!
Nee, ja wat lichte steekjes aan de rechterkant. Heb een flink opgeblazen buik nu . Darmen. Joepjoep! Dus valt nu weinig te onderscheiden.
Ik vindt het niet goed uitzien..... Je testen lopen al een paar dagen niet meer op toch ... Sorry maar ik ben niet so optimistisch
Ik vrees helaas ook een slechte afloop. Ik heb drie miskramen gehad, die eigenlijk allemaal begonnen met testen die terug liepen. Ik hoop voor jou dat het anders zal zijn, maar ga uit van het ergste dan kan de rest mee vallen. of is de bovenste de test die je net hebt gedaan ?? dan denk ik dat er best nog een kans is dat het goed zit. Sterkte !!!