Ik ben aant piekeren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dieselientje, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dieselientje

Dieselientje Actief lid

8 feb 2008
    101
    0
    0
    Ik weet niet wat ik moet...ik heb eergisteren een positieve test gedaan van de digitale clearblue (met ochtendurine)..na 5 weken overtijd te zijn (en voorheen alleen maar negatieve testen). Ik begin al een buikje te krijgen en volgens mijn telling moet ik nu ongeveer 10 weken zwanger zijn.
    Maar nu heb ik vanmiddag nog een test gedaan en toen kwam er "niet zwanger" te staan... :(
    Zou het kunnen zijn dat ik niet genoeg HCG hormoon in mijn urine had?
    Ik neem toch aan dat de positieve test van afgelopen week niet zomaar positief uitslaat, er stond toch duidelijk ZWANGER op. Ik heb de gynaecoloog al proberen te bellen en de verloskundige maar daar is niemand meer aanwezig....aankomende maandag moet ik naar t ziekenhuis naar de gynaecoloog.....ik ben nu echt aant denken of ik nu wel echt zwanger ben?

Liefs Rianne

2. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hmm vreemd zeg, maar alsie al een keer "zwanger"heeft gezegt , dan heb je zowiezo die HCG hormonen in je lichaam. Misschien is het nog niet genoeg, gewoon volgende week ofzo weer testen of anders een gewone test kopen waar je de streepjes kan zien, of in die clearblue zelf die streepjes als je dat dingetje eruit haalt, als je dan heel licht een streepje ziet ben je echt wel zwanger hoor, misschien nog even wachten met testen.

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    In ochtendurine zit meer hcg dan in middagurine, dus daarom kun je nu een negatieve test hebben. Morgenvroeg nog eens testen, er komt vast zwanger op te staan! :D

4. Dieselientje

Dieselientje Actief lid

8 feb 2008
    101
    0
    0
    Ok gelukkig! Ik dacht al pff........ik heb dat staafje eruit gehaald en er is 1 dikke streep te zijn en 1 vage streep..
    Heb voor de zekerheid maar weer 2 nieuwe testen gekocht..wel geen digitale maar wel van de clearblue..

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ff tussendoor...niet naar de streepjes gaan kijken..zorgt alleen maar voor meer verwarring.
    Bij digitaal echt alleen venster checken...das de hele bedoeling van digitaal, dat je niet dat gedoe hebt van vage streepjes enzo.

En t kan inderdaad best komen van middagurine hoor..

K hoop voor een vette posi morgenvroeg voor je!

Succes!
    Mili

Deel Deze Pagina