ik ben nu sinds juli gestopt met de pil om zwanger te worden.. maar ik ben nu zo snel aangebrand.. wie herkent dat en is er iets tegen te doen? ik vind het heel erg voor mijn dochtertje en vriend... tis soms niet normaal meer. ik zit om het minste of geringste op de kast....
hmm ik herken het echt niet,maar misschien is het goed om af en toe een koppie thee of warme mlk te nemen of ff naar de speeltuin met je dochtertje,of je eventjes afzonderen als het echt erg is,ik weet niet of je een tv op de slaapkamer hebt?ik raadje aan wat meer van de frisse buitenlucht te genieten...misschien een keer lekker uit eten met je vriend en dochter?
pffff ja heb ik net vanavond gedaan hahahaaa.. ja en dan hoeft er maar iets te gebeuren en ik schiet weer uit mijn slof..... echt erg hoor.... zijn er geen dingen voor.. valeriaan ofzo...
ik denk dat je beter naar de huisarts kunt gaan,ik slk(te) zelf al enige tijd benzodiazepiden,dat zijn pillen uit de "valium"groep,ik weet dat dit ernstig klinkt maar t helpt zeker tegen een temperamentje..en slaap je god 's nachts?en zit je psychisch goed in je vel?
ja ik slaap snachts erg goed... t enige is dat de wens voor een kindje TE groot is... helemaal omdat mijn ex nu op het punt staat wel een kindje te krijgen.... had jij die pillen dan ook tegen opvliegerigheid?
onder andere tegen woede,maar vooral omdat ik een angststoornis heb,ik lijd al 8 jaar aan depressies,...ik denk er een te herkennen bij je,maar ik ken je niet persoonlijk,dus misschien kun je een keer gewoon gaan praten met de huisarts,niet eens voor pillen of wat dan ook,gewoon uitleggen dat je af en toe geen land met jezelf bezeilen kan...ik heb ook veel antidepressiva's gebruikt...misschien kunnen ze je dat tijdelijk (meestal is het dan voor 3 maanden als het tijdelijk is) voorschrijven. maar praten is beter dan pillen absoluut,ik wou alleen laten weten dat als praten echt niet helpt,er andere oplossingen zijn...maar vooralsnog lijkt het me een goed idee om even langs je HA te gaan
wat bedoel je met herkennen? pffff ja ik heb het al zolang... ik ben overgestapt op lichtere pil op gegeven moment.. later weer een lichtere.. had op t laatst ministat.... en toen ben ik gestopt met de bloeddrukpillen want oook daar kan het van komen... ging tijdje goed.. maar t lijkt de laatste maand weer erger te zijn... ik dacht voor mijn ongi dat het een zwangerschap kon zijn... maar helaas was niet zo... en dat depri gevoel blijf.. verder ben ik echt supergelukkig hoor geloof me.....
ja dat geloof ik ook wel,maar snap best dat je t moeilijk hebt met je onbeantwoorde kinderwens,...en als je daar zo verdrietig om bent,is het vaak alleen al goed om daat veel over te praten,kan ook hier op t forum,maar een dokter kan je adviezen geven,bijvoorbeed sporten daar zou een mens beter van in zijn vel gaan zitten zoals gezegd word,dat soort dingen
kan het ook gewoon zo zijn dat het een reactie is van mijn lichaam op het ongi zijn? ik ben eigenlijk nooit echt ongi geweest.. altijd aan pil... en nu dan paar maanden er vanaf. dus ben nu echt ongi.. op dit moment dus ook... wie weet gewoon dat?
ja dat zou errug goed kunnen,...ik zou zeggen,ga lekker met een kussen en een deken op de bank liggen,koppie thee en wat lekkers erbij,of ff lekker douchen,..en ff kijken of je je zo beter gaat voelen,...
hihi.. je bent lief! ik ga zo lekker slapen.... morgen weer een nieuwe dag... jij ook trusten en tot morgen....