Dames even een vraagje normaal heb ik altijd rond dag 11-13 een posi ovulatie test en daarbij doe ik ter bevestiging altijd een cb digi ovu test. Nu had ik gister ochtend een knaller en dus een cb gedaan deze was positief gisteravond nog een test gedaan en die leek al wat lichter. Vanmorgen een test gedaan en weer lichter zojuist cb digi gedaan en die is dus negatief. Geen smile. Normaal heb ik altijd 2 dagen een smile nu dus maar 1 dag! En vroeg op dag 11 in cyclus. Temp was vanmorgen gedaald naar 36,7 van 36,9 ( ik post zo foto van ff) is dit wel goed?? Is het normaal 1 x een smile? Wat zegt dit over eventuele Eisprong?
Die tempdip is normaal. Veel vrouwen hebben dat vlak voor hun ei springt. Je zal zien dat ie morgen hoger is! Je ei springt 1-2 dagen na je positieve ovu test. Oh en wat betreft je smile. Meestal heb je maar 1 dag of soms korter een lh piek die gemeten kan worden. Sommigen hebben dat twee dagen. Je telt vanaf je eerste positieve ovu test. Vanaf daar dus 1-2 dagen.
Ja dat weet ik maar omdat ik altijd 2 dagen heb vind ik het zo raar dat het nu in eens maar 1 dag is!
Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken hoor. Zeker niet als je temp straks netjes stijgt. Het enige nadeel van een kortere piek is dat je hem kan missen!
Nou ik heb hem dus niet gemist maar ik hoop dus echt dat het niet uitmaakt dat ik maar 1 dag een smile hebt, wat betreft de kwaliteit van het eitje.
Ik had afgelopen maand ook maar 1 dag een smile....gelijk heel google afgespeurd. Maar dat maakte niets uit (ik ben zwanger) Succes
Ik had het afgelopen maand ook voor het eerst. Normaal altijd 2 dagen een smiley maar dit keer maar 1 dag. Ben nu 5 dagen overtijd en nog steeds geen positieve zwangerschapstest. Hoop dat ie nog wel komt!
De duur van je piek is totaal niet van belang. Soms heb ik 2 dagen een smiley en soms 1 dag. De laatste keer maar 1 dag en ik ben nu zwanger.
Nou meiden haha hopen dat ik deze maand dan ook zwanger ben' 😂😂😂 maryjames spannend hoop dat je snel duidelijkheid hebt!