Je testen lopen mooi op. Daarnaast is een 1e cyclus na een miskraam vaak anders dan je normale cyclus, dus het kan heel goed zijn dat je NOD pas zondag is bijvoorbeeld. Gefeliciteerd in ieder geval
Vind ze mooi oplopen! Denk ook dat je je nod gewoon iets later hebt en lang niet iedereen heeft een knal test op nod! Mijn test was ook niet knal op nod en tot nu toe gaat het goed ik snap je angst helemaal hoor!
Ik vind inderdaad tussen de eerste en tweede wel mooi opgelopen.Maar tussen de tweede en derde niet...lijkt mij hetzelfde streepje.Ik hoop dat hij nog oploopt.
ik heb wel het idee dat de testen elke keer iets donkerder zijn geworden. Het verschil tussen de eerste en tweede test is wel duidelijker dan het verschil tussen de tweede en derde test. Maar oplopen doen ze zeker vind ik
Gatsie Kaat.....niet leuk! Ik heb wat anders: ik plas lichte streepjes op alle zwangerschapstestjes die ik tot nu toe heb gehad. Of heb telkens indroogstreepjes. Jammer is dat dan he als het niets is uiteindelijk? Suc7 met zwanger worden.