Eerste ovulatietest ooit, meekijkers gevraagd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door IndyLynn, 27 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Goedemiddag meiden,

Ik was altijd heel regelmatig ongesteld; cyclus van 28 dagen. Mijn eisprong kon ik herkennen aan mijn cervixslijm, wat 2 à 3 dagen van tevoren duidelijk anders was. We waren in ronde 1 zwanger geraakt. Helaas heb ik 13 dagen geleden een miskraam gehad.

Volgens een echo afgelopen vrijdag is mijn baarmoeder weer mooi schoon en mogen we weer aan de slag. Als ik uit ga van mijn miskraam als eerste dag van menstruatie zou ik komende dinsdag mijn eisprong hebben. Normaal gesproken had ik nu dan al ander cervixslijm moeten hebben, maar dat is nu nog niet het geval. Grote kans dat mijn eisprong door de miskraam even op zich laat wachten. Maar misschien dat mijn cervixslijm in de war is:(?

Ik dacht laat ik dus voor de zekerheid maar ovulatietestjes gaan halen. Onderstaand mijn foto. Er is een lichte streep te zien. Wat is jullie ervaring? Is er alleen een streep zichtbaar als je al in de buurt van je eisprong komt? Of is er altijd iets zichtbaar? Kan de test ineens gaan knallen, of loopt hij netjes op en duurt het waarschijnlijk nog een aantal dagen? Wat verwachten jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• Dag13.jpg
      Dag13.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,9 KB
      Weergaven:
      17
  2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Hij moet donker of donkerder dan de controlestreep daarna komt 24/48 je ei sprong

3. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd een heel licht lijntje en het kan zijn dat de test de volgende dag opeens knalt, dus het kan alle kanten op. Misschien dat het bij anderen wel netjes oploopt hoor

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Een tweede streep is er bijna altijd. Ook wanneer je nog lang niet bij je ei zit.
    Ik denk dat de mk je cyclus nu ontregeld heeft of je lh piek is al geweest (eergisteren/gisteren) waardoor je nu dus niet meer positief test.

5. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik weet het niet zo goed.. Ik gebruikte de smiley testen van CB omdat ik gek werd van het turen. Wel een tip: blijf even doortesten. Ik heb m'n eisprong laat d18/19...

6. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Ik denk dat door je mk je cyclus is ontregeld.
    Ik heb 7 sept en mk gehad. Zit nu op cd21 en nog geen ei. ....
    Lekker klussen en doortesten. Test en controle moeten even donker zijn.

7. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    Zou even doortesten! Hij hoeft niet netjes op te lopen. Bij mij schommelt het streepje altijd. Licht, donker, lichter, donkerder.. Ik heb zelf mn ei pas op cd 29 dus het kan allemaal ;)

8. Loes221983

Loes221983 Actief lid

1 aug 2015
    213
    0
    16
    Ik heb nu de eerste maand na mijn miskraam expres niet getest met ovulatie testen omdat ovulatie testen ook reageren op HCG. Het is helemaal niet raar dat je 13dgn na je miskraam nog rest HCG in je urine hebt en je ovulatie test dus hier misschien op reageert.

Ik heb eerst nog een zwangerschapstest gedaan om te kijken wanneer het HCG volledig uit mijn lijf is. Echter een eisprong met een laag HCG is wel mogelijk, maar dan weet je tenminste bij een eventuele nieuwe zwangerschap of je zwangerschapstest reageert op oud of nieuw HCG

9. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Heey Loes, mijn HCG was volgens de zwangerschapstesten 5 dagen na mijn miskraam al uit mijn lichaam. Vandaar dat ik dacht dat ik op 13 dagen erna wel een ovulatietest kon gebruiken.. ik blijf wel even doortesten, kijken of ik een knaltest krijg.

10. Loes221983

Loes221983 Actief lid

1 aug 2015
    213
    0
    16
    Dat is lekker snel! Hoop voor je dat je je ei vind, en dat het raak is.

Ik denk 10 a 11 dgn na mijn mk mijn ei te hebben gehad.... nog even wachten zit nu op dag 21 na mijn mk had normaal een cyclus van 25dgn dus nog even afwachten wat het gaat worden.... Spannend!

11. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Bij mij zijn ze altijd zo, dan doortesten en heb ik duidelijk een mooie donkere lijn. Nog steeds niet zo donker als de controlelijn en zeker niet donkerder (cf het boekje) maar daar ik mijn temperatuur bijhoudt wel degelijk een positieve test. Want daarna heb ik mijn eisprong. :)

Wel vervelend van je miskraam zeg :(, heb je het een plaatsje kunnen geven? Succes!

12. Najlaa

Najlaa Lid

18 jul 2015
    71
    0
    0
    NULL
    NULL

Hey meid hij moet donker zie mijn ovu test van vandaag (ook van action)

Ik heb heel mijn cycles een licht streepje net als jou test..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,7 KB
      Weergaven:
      2
  13. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Bedankt allemaal voor jullie reacties en het meekijken!

Guusje, dankjewel! Ik heb het wel een plekje kunnen geven. Ik was 7w4d hij was al gestopt met groeien op 4w5d. Het is allemaal best heel voorspoedig verlopen. Mijn lichaam heeft alles zelf binnen een week na bloeden opgeruimd en het HCG was snel weg.

Loes, spannend! Dat is wel heel snel een ei na je miskraam zeg! Komt natuurlijk doordat je een korte cyclus hebt. Mijne is normaal 28 dagen.

Najlaa bedankt voor je voorbeeld. Dat is een hele duidelijke! Mijne lijkt vandaag ietsje opgelopen te zijn, zie foto. Is dit misschien een teken dat hij eraan zit te komen...

Bijgevoegde bestanden:

• Dag14.jpg
      Dag14.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,7 KB
      Weergaven:
      6
  14. Najlaa

Najlaa Lid

18 jul 2015
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als die donkerder begint te worden dan komt het eraan zie mijn foto.. Gisteren begon die donkerder te worden toen wist ik al dat die eraan zou komen.. Ik wist het ook gezien mijn slijm ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,8 KB
      Weergaven:
      7
  15. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik zou je aanraden om nu twee keer per dag te testen. Hij zit er echt aan te komen, denk ik :)

16. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Ik heb net weer getest en de test was zo goed als wit. Dat had ik gisteren ook al in de avond. Terwijl hij in de middag mooi op lijkt te lopen. Zo vreemd.... iemand ervaring mee?

17. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Even een extra vraagje. Ik heb nu vruchtbaar cervixslijm, maar wel een negatieve ovulatietest. Wat is hierin jullie ervaring? Altijd eerst slijm en dan een psoitieve test? Of tegelijkertijd?

18. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Mijn testen zijn altijd licht met ochtendurine en avond urine!! Tweede urine en middag urine vind ik altijd m'n knaller mee!

19. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik heb al dik 5 dagen vruchtbaar slijm, mijn test is vandaag pas positief. Zo is t eigenlijk bijna elke ronde

20. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Ahhh oke, dan hoop ik dat het bij mij ook zo zal gaan, dankjewel!

Deel Deze Pagina