Loopt hij nu er erg achter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shawarma, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Pluisje, ik was even via de zoekopdracht aan het kijken omdat ik veel lees en zie in mijn omgeving dat kindjes sneller zijn met dingen als Juliën. Nu 7 maanden geweest.Hij kan in tegenstelling tot veel van zijn leeftijdsgenootjes nog niet alleen zitten. Hopelijk is dit geen voorbode van een langzame ontwikkeling. Maar als dat zo is dan is het niet anders.

Wel kan ik me je angst en frustratie voorstellen. Ik denk dat als je zoontje het eenmaal doorheeft, je dat ook zo weer vergeten bent. Maar dat is nu makkelijk gezegd denk ik hé.

Juliën kan nu:
    - stukjes eten gaat niet, daar stikt hij in
    -wel al heel goed mensen herkennen
    - van buik naar rug en van rug naar buik rollen
    - doet een poging om te gaan kruipen, maar snapt het concept niet. Komt ook niet (meer) vooruit
    - valt meteen om als je hem neerzet. Laat zich ook vallen want wil meteen iets pakken.
    - kan wel zelf zijn fles vast houden met drinken

Vraag me af of dit nu normaal is.

2. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

hier ook een luie donder ;)
    vind alles prima. Kan nog uren op schoot bij mama zitten en liggen is ook nog prima. Wel ligt hij heel veel op zn buik te spelen maar komt geen cm vooruit :) zitten en eten gaan wel heel erg goed.

Soms maak ik me ook wel druk maar vaak denk ik dan geniet er nog maar van straks moet je hem heel de kamer achterna ;)

Liefs Inger

Deel Deze Pagina