Wanneer moet er geklust worden?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eefje80, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje80

Eefje80 Lid

12 jan 2014
    96
    0
    0
    Hey dames,

Ik hoop dat hier me iemand kan helpen...
    Ben in ronde 14 en begin het geduld nu echt wel te verliezen...
    Vandaag is het dag 13 van mijn cyclus, en heb vandaag een ovulatietest gedaan, foto: zie bijlage
    Er is een streepje maar het is gelijk nog lichter dan het controle streepje.
    Mijn cyclussen zijn altijd zeer regelmatig: altijd 27 of 28 dagen.
    sinds gisteren heb ik ook veel slijmverlies, doorzichtig en kan lange draden maken.

Nu de vraag: wanneer kan ik nu het beste klussen? Vandaag al? wachten tot morgen?
    Gisteren hebben we ook al geklust.
    Mijn gyneacoloog heeft me een 6 tal maanden geleden aangeraden om de dag te klussen, maar ja zo is het nog niet gelukt... vandaar dat ik hier eens raad kom vragen...

Alvast bedankt,
    Eefje

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,7 KB
      Weergaven:
      8
  2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Als ik zo'n test had, zou ik morgen seks hebben, niet vandaag. Denk dat je test morgen wel knalt dus ik zou morgen en overmorgen doen en evt de dag erna?

3. Eefje80

Eefje80 Lid

12 jan 2014
    96
    0
    0
    Bedankt voor je reactie, ik denk dat we dan morgenvroeg zullen klussen. Heb ergens gelezen dat de spermacellen dan actiever zouden zijn...op goed geluk...

4. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Je hebt het gisteren geplaatst zie ik maar inderdaad ik zou vandaag nog even gaan klussen. Om de dag is beter voor het zaadkwaliteit. En aangezien het gister nog niet helemaal een knaller was en dat vandaag waarschijnlijk wel zo is ;) Succes vandaag met het klussen. Ga voor je duimen dat het nu dan eindelijk raak is. Herken me er heel erg in. Wij zijn ook al voor ronde 14 bezig en mijn eisprong wordt verwacht op de 4e a 5e van febr.

5. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    En hoe was je test vandaag?

6. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    hmmm heb ook ovu testen gedaan en vond het ook erg lastig.. meestal deden we om de dag om safe te zitten, maar bij ronde 15 dacht ik echt nu gaan we het rond de eisprong mooi iedere avond doen! En jahoor, het was raak! Puur geluk misschien? maar als ik ooit voor een 2de ga klussen we gewoon iedere dag rond de eisprong ;) veel succes!

7. Eefje80

Eefje80 Lid

12 jan 2014
    96
    0
    0
    Hey dames, bedankt voor jullie reacties.
    Vandaag had ik idd een knaller. Dus vnvnd geklust... En morgenvroeg nog eens...
    Een paar vraagjes: als je een knaller hebt, wil dit dan zeggen dat de eisprong geweest is of is het dan binnen de volgende 24 u?
    Vandaag hebben we ook voor het eerst pre-seed gebruikt aangezien ik daar veel goeds over heb gelezen op internet. Na het klussen ben ik zo een 20 min blijven liggen met mijn bekken gekanteld ( op een kussen). Maar toen ik rechtstond liep er heel wat terug uit... Nu vraag ik me af, kan da kwaad? Is er dan wel sperma binnen gegaan? Alvast bedankt voor jullie reacties...

8. Eefje80

Eefje80 Lid

12 jan 2014
    96
    0
    0
    Hier trouwens nog een foto van mijn test van vandaag, dit is toch een knaller? Of toch nog niet?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,5 KB
      Weergaven:
      5
  9. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ik denk dat je test nog meer kan knaller maar t kan ook dat dit jou knaller was! Na de knaller, LH piek dus, springt je ei 24 tot 36 uur later. Even doorgaan met klussen dus! Mocht dat niet gaan, dan zit je nu ook wel goed maar voor de zekerheid 😉
    Dat het sperma eruit loopt is normaal, er zwemmen er ondanks dat genoeg naar boven. Zelf vind ik dat ook altijd moeilijk te geloven maar t is echt zo. Succes!

10. Eefje80

Eefje80 Lid

12 jan 2014
    96
    0
    0
    Dank voor de reactie... Deze week had mijn vriend ook een staal binnen gedaan voor zijn sperma te laten testen... Vandaag hebben we de uitslag gekregen: verminderde beweeglijkheid en afwijkende vorm... De huisarts raadt ons aan om verdere stappen te nemen. Ben er echt kapot van!!! Misschien lukt het ons nooit om een kindje te krijgen... Maandag had ik al zowiezo afspraak met gynaecologe...op hoop van zegen...
    Zijn er hier nog vroiwen die hetzelfde hebben maar die toch op natuurlijke manier zwanger zijn geraakt? Of wat zal volgens jullie de volgende stappenzijn?

11. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Jeetje wat vervelend meid! Mbt je vraagal ik als ik jou was een nieuw topic over openen. Ik weet er niet veel van maar er zijn genoeg meiden met dezelfde ervaring. En wat ik wel weet is dat er tegenwoordigerg veel mogelijk is dus jullie gaan echt nog wel een kindje krijgen! Sterkte en succes!!

Deel Deze Pagina