Hallo dames, Had al een berichtje geplaatst in ander topic maar kreeg verschillende reacties en ben nog niet echt wijzer. Ik heb 6 weken geleden een miskraam gehad. Een week na de miskraam ben ik weer begonnen met ovulatietesten. Inmiddels 5 weken aan het testen en test streep is al die tijd heel licht. Soms amper zichtbaar. Nog steeds heb ik geen duidelijke knaltest gehad. Voor mijn miskraam ben ik 1 keer ongesteld geweest en daarvoor was ik zwanger van ons zoontje die na de bevalling is overleden. Het kan dus best zijn dat mijn cyclus behoorlijk van streek is door een bevalling en miskraam in 3 maanden tijd. Wat denken jullie...Heb ik vorige week een eisprong gehad. Ik hoop het echt want wil zo graag weer zwanger zijn. Alhoewel ik het ook heel spannend vind. Op de ene foto de testen vanaf de eventuele lh piek. Op de andere foto het verloop van de testen een paar dagen ervoor
Niemand??? Nog even een duidelijkere foto. Inmiddels al 2 dagen maar 1 controlesteep en geen test streep meer te zien
Jeetje wat naar, een bevalling van een dood kindje en miskraam in zo'n korte tijd, sterkte! Ik vind het heel lastig om te zien eerlijk gezegd. Op de eerste foto lijken de eerste en tweede toch redelijk donker als ik het zo zie... Ik hoop dat het je ovulatie is geweest. Naar he, afwachten na je miskraam. Ik heb hem zelf pas 15 dagen geleden gehad en ben nu al ongeduldig.
Wat verdrietig dat jij ook een miskraam hebt gehad. Ik hoop dat je sneller een ovulatie hebt als ik. Mijn miskraam was op 20 augustus. Ja het zit mij absoluut niet mee. Overigens heb ik een prachtig zoontje gekregen in mei waar ik heel trots op ben. Hij heeft een heel mooi afscheid gekregen. Maar het is afschuwelijk om je kindje te verliezen en het enige medicijn is voor mij een gezond kindje krijgen. Ik kan niet wachten tot het volgende week is en ik kan testen. Eerder testen doe ik maar niet om teleurstelling te voorkomen. Ik hoop dat we allebei snel weer zwanger zijn!
Voor de mensen die in een soortgelijke situatie zitten, Ik ben 12 dagen na de wat donkere ovulatietesten ongesteld geworden. Nu hopen op een kortere cyclus en een knap positieve ovulatietest.
Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte! Ik zie in je testen nog geen eisprong, dus nog even doortesten.
Ik denk dat je hem op de 21 en 22 heb gehad, waarom zoude alleen die donkerder zijn anders.. kijke bij sommige meiden word de streep nooit even donker of donkerder dan de controlestreep. Wat een zware tijd voor je zeg!pff Ik wens je heel veel succes en dat er mooie tijden voor je aankomen !
Als eerste heel veel sterkte! Vreselijk wat je hebt meegemaakt. Als je zeker wilt zijn van je eisprong kan je naast de ovulatie testen ook gaan temperaturen. Je meet elke ochtend als je wakker word, voordat je opstaat, om dezelfde tijd je temperatuur. Na de eisprong stijgt je temperatuur met 0,2 - 0,5 graden. De ovu testen geven aan dat je eisprong komt en je temperatuur bevestigd dat je eisprong is geweest. Dan heb je ook geen onzekerheid meer of ie wel of niet is gesprongen.