Wat leuk dat jij reageert!! Mijn forum-vriendin, hihi. Ik was je al 'kwijt' omdat je natuurlijk nooit meer op het zwanger-worden forum zat. Jaaa, zonder medische molen. We zouden maandag een afspraak hebben bij de gynaecoloog! Die heb ik zojuist afgebeld. Assistent vond het een mooie reden om af te bellen, hihi. Mijn lijf wilde gewoon die molen niet in, hoe mooi. Jij bent al lekker ver he. Hoe gaat het met je?
Hey pitahaya wat leuk gefeliciteerd ! heb een aantal keren samen met jou in de nod groep gezeten haha super om te zien dat het gelukt is : ) geniet er van
ben echt zo blij voor je! haha wat bijzonder zo vlak voor je naar het ziekenhuis zou gaan. ongelofelijk! nu ga ik heel hard voor je duimen voor een plakker maar ik denk wel dat het goed zit bij je. wat een mooie oploper! Ik spiek af en toe wel hoor op het zwanger worden forum maar ik wist niet in welke jij deze periode zat. ja het schiet wel op. mijn buik begint al te groeien en de eerste positie broek was al nodig hebben van de week de uitslag van het NIPT onderzoek met nevenbevindingen gekregen en alles was normaal oftewel goed! ben zo blij! zo langzaamaan durf ik er wel in te geloven nu! hopelijk houden we een beetje contact de komende tijd want ik ben reuze benieuwd naar hoe de eerste 12 weken worden en natuurlijk jullie eerste kijkje naar de kleine! laat even weten in welk forum je gaat schrijven (als je wilt natuurlijk). ik zit zelf in die van december 2017. er zijn er 2. laatste maand van 2017 en 16 december tot 31 december (daar ben ik nog het actiefste in). toi toi toi!
Wat lief dat jij ook reageert. Klopt, we zaten een aantal keer samen in de groep. Maar door mijn lange cyclussen ben ik je kwijt geraakt, haha. Bij jou dus nog niet gelukt? Jammer zeg! Hopelijk is het bij jou ook snel raak meis! Maar dank je wel!
Ja, mooi he, zo had het moeten zijn toch? Stond al helemaal niet zo achter dat ziekenhuis verhaal. Hopelijk hebben ze iemand anders eerder een plekje aan kunnen bieden. Nou, dan heb je het nog lang volgehouden zonder positiebroek denk ik joh. Haha. Ik zit nu al met mijn broek open, haha. (Ben nu thuis dus dan kan dat). Vind het zo super leuk voor jou! Fijn ook dat de echo's en nipt goed waren. Nu lekker genieten hoor. Nu kan je het iedereen vertellen en je buikspieren ontspannen, haha. Ik ben trouwens 24 februari uitgerekend dus schrijf in die groep.
nou inderdaad! haha je broek open is zo herkenbaar, en ook met een elastiekje aan je knoop om te voorkomen dat mensen zeggen dat je broek open staat ik hou een oogje op het forum van 24feb geniet van je positieve testen!! niet te lang doortesten anders wordt je zo onzeker. digi knuffel!
Ja ik had ook een te lange cyclus voor mijn doen en dacht he misschien over tijd..maar helaas we gaan alweer de 6e ronde in ..ook jij bedankt x
Ik vind de test zeker goed opgelopen! geen zorgen maken! Vind het zo fijn voor je dat je paar dagen voor de afspraak toch af kan bellen